![]() |
|
|||||||
| Nutrition Outlet Grand Prix 2006 Bodybuilding, Bodybuilding nybörjare, Body Fitness, Classic Bodybuilding, 20-21 maj, Västerås |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Har en hemtrevlig fru
Reg.datum: okt 2005
|
Då så var det daxs......
Har över 500 bilder, men jag hinner nog bara lägga upp ett fåtal då jag åker redan imorgon mot Italien. Idag gäller jobba och packning och slänga in lite bilder då och då Inmätningen: Åsa skulle vara under 163 cm och hon var en hel halvmeter kortare och det tyckte Jörgen var bra |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
Reg.datum: nov 2005
|
Äntligen kommer dina bilder från Västerås - som jag har väntat!!! Ett stort grattis till vinsterna. Ni är fantastiska båda två och jag ska följa EM med spänning. Åsa är verkligen något extra!!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har en hemtrevlig fru
|
Efter inmätning gjorde hon färdigt sin bikini och hon gick inte och la sig förrän vid 2 tiden.
Sedan var det dags att nana. Vaknar fyra timmar senare för att kolla formen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Grymt jobbat
siccen form du hade Åsa !!! Grattis Mvh Tobbe |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Har en hemtrevlig fru
|
Citat:
Evalinda och Cici tävlar om vem som kan sminka sig snabbast. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Har en hemtrevlig fru
|
Citat:
Sedan bär det ju av igen och så är det dags för nya bilder. Tack för ditt stöd. En lätt uppvärmning innan hon äntra scenen |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har en hemtrevlig fru
|
Kort fråga hur lägger man upp flera bilder med text till (orka inte söka efter hur man gör).
Sally en skönhet som var på toppenhumör Skopanik bland de små töserna Uppställning Å så var det dags
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Better than V-Dub
|
WIIIIIIE
Äntligen Fevers bilder En gång till: Grattis! Otroligt stora framstegar Åsa har gjort! och lycka till på EM! Bamse kramar till hela familjen, ni är så underbara
|
|
|
#9 |
|
Har en hemtrevlig fru
|
Topp tre i -150 kg
Åsa klara med med små marginaler sin vikt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
Åsa var en riktig favorit på scenen!!!!
Både jag och min sambo Johanna var mäkta imponerade! Johanna - Jag vill också se ut så! Seth - Hårt jobb, i många år så går det Johanna - lets do it! Seth - Vi håller ju på!!!
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fever och hans kamera på FF-06 | FEVER | FitnessFestivalen 2006 | 163 | 2007-01-09 23:24 |
| Fever och hans kamera på DC | FEVER | Decembercupen 2006, Athletic Fitness, Bodybuilding | 35 | 2006-12-07 23:42 |
| Fever och hans kamera på NM | FEVER | NM Bodybuilding, Classic Bodybuilding, Fitness, Body Fitness, Athletic Fitness 2006 | 62 | 2006-11-25 19:21 |
| Fever och hans kamera på SM | FEVER | SM Bodybuilding, Body Fitness, Classic Bodybuilding, Fitness 2006 | 78 | 2006-10-28 23:22 |
| Fever och hans kamera på IGP | FEVER | Bilder från Tävlingar och Events | 34 | 2006-10-17 23:47 |