![]() |
|
|||||||
| Dagböcker Journalerna under rubriken 'Dagböcker' ska vara träningsbaserade, men övrigt innehåll är också tillåtet. Detta gäller både text, bilder och video. Inlägg i detta forum räknas inte till ditt totala antal inlägg. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Senior Member
|
Mina bilder o sånt fram till SM08, kanske nordiska också.
Är en potatis för tillfället, rullar fram på runt 116 kilo. Jag tar mindre än vad jag kan i bänkpress, och tränar här med mer än vad jag borde i T-bar! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Var fridfull som liten
|
Du var banne mig inte liten
hur mycket är det där?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veteran Member
|
Denna dagbok kommer bli bra känner jag på mej
|
|
|
#4 |
|
Veteran Member
Reg.datum: okt 2005
|
Kommer bli skoj o Följa Lars,kanske får man motivaton för att dra upp en dagbok själv fram till Sm. Kör hårt så ses vi på scenen
|
|
|
#5 | |
|
Phil Heath for Mr. O!!!
|
Citat:
En av Sveriges bästa visar vägen... Bara att sålla sig till skaran av beundrare...och se och häpna! PS. Fast du borde sova på natten!
|
|
|
|
#6 |
|
INTE sjukt gay!
Reg.datum: okt 2005
|
Kommer nog bli en grym dagbok detta, du var grym på LP förra året!
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Reg.datum: jan 2008
|
det där var en bra variant på T-bar...Skall fixa golvfäste och ett handtag så jag kan använda den hemma med min stång :-) Dagböcker e bra..man lär sig olika saker hela tiden!
PS: Grymt imponerad av dig 07 så det skall bli kul att se hur resultatet blir i år!! Lycka till! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
Detta kommer följas! Lycka till med dina satsningar
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
Ser stabilt ut Lars men jag vill ha mer bilder på dig i ditt sommarkitt
Mvh Eddie. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
More rock 'n' roll
|
Coolt med träningsdagbok å stark e du på gymmet
![]() De kommer bli grymt på SM! |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Favorit land för semester o träning? | tompa80 | Repan | 6 | 2007-02-24 18:15 |
| Vilket land har producerat flest bodybuilder-fitness titlar | mr_beginner | Bodybuilding | 2 | 2006-11-20 02:48 |