![]() |
|
|||||||
| Fitnessfestivalen 2007 8-9 december, Sveriges Största Fitnessmässa, Svenska Mässan, Göteborg Bodybuildingtävlingar, Fitnesstävlingar, Shower, Party, Seminarier, Stort Expo. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Member
Reg.datum: dec 2007
|
Hejsan!
Är det någon som har nummret till Backman digital? Det var dom som hade montern under festivalen som man som tävlande kunde ta riktiga studiobilder. Jag tog bilder under söndagen och dom skulle skickas till mig under veckan, men jag har inte fått dom än... Och i allt stök och bök så slarvade jag bort pappret med kontaktinfon... Jag vill få tag på dom och se vad som händer, vill ju gärna ha mina bilder innan jul... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Kollar och återkommer...
Magnus Branzén, webbredaktör body.se | Dagens Träningsindustri | luciapokalen.nu Bloggar: blogmuscle.wordpress.com | twitter.com/the_gymrat | facebook.com/gymrat | talangjakten2009.se --- FAQ | BODYs forumregler | Om Privata Meddelanden | Bilder i inlägg | Video i inlägg | Kan du inte posta? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Reg.datum: apr 2006
|
Aha, bra nu slapp jag göra en likadan tråd!
Har heller ej fått några bilder ännu. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Känns lite som en blåsning just nu...
Team ReForm Västerås SPONSORER: www.dalblads-nutrition.se www.reform-online.se, www.smartshake.se Inlett dieten mot Sweden GP 2010! Nu så! Mot målet! Resultat: 2a NOGP 2005 Bodybuilding Nybörjare -80kg, 3a på NOGP 2006 Classic Bodybuilding -178cm. SM2006 CBB-178cm 6a. Luciapokalen 2007: 7e plats BB -90kg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Reg.datum: apr 2006
|
Jag ska betala mot faktura och mig har de inte skickat några bilder som sagt.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Blåsning tror jag nog inte att det är.
Däremot så kan jag tänka mig att postgången inte riktigt är vad den borde vara nu så här innan jul... Får nog tyvärr vänta tills efter nyår innan jag får mina kort även om dom skickades när dom skulle.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
|
Nu hittar jag inte mailet med den exakta formuleringen, men igår kom svaret som sade att de skulle sändas med expresspost...
Magnus Branzén, webbredaktör body.se | Dagens Träningsindustri | luciapokalen.nu Bloggar: blogmuscle.wordpress.com | twitter.com/the_gymrat | facebook.com/gymrat | talangjakten2009.se --- FAQ | BODYs forumregler | Om Privata Meddelanden | Bilder i inlägg | Video i inlägg | Kan du inte posta? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
Reg.datum: okt 2005
|
Det hoppas jag med
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| SecondFocus Blog: Film - Digital Workflow | Magnus Branzén | Nyheter om kroppskultur | 0 | 2008-07-07 15:44 |
| Digital TV | Tee | Repan | 0 | 2007-04-06 20:05 |
| Bilder | Xtant | Decembercupen 2006, Athletic Fitness, Bodybuilding | 1 | 2006-12-10 20:19 |
| Tips på billig digital matvåg! | Pellefant | Kost och Näringslära | 7 | 2006-11-19 02:25 |
| Tips på billig digital matvåg! | Pellefant | Kost och Näringslära | 5 | 2006-03-23 20:58 |