![]() |
|
|||||||
| FitnessFestivalen 2006 FitnessFestivalen 2006, 9-10 december, Svenska Mässan, Göteborg Bodybuildingtävlingar, Fitnesstävlingar, Festivalshower, Festivalparty, Modelltävlingar, Kost & Kropp-seminarier, Stort Expo. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Passa dig!
Reg.datum: okt 2005
|
Jag började inte fotografera förrän vid lunch, så ni som väntat på bilder från bodyfitnessen eller förbedömningen av Lucia Classic kan känna er blåsta.
Ansträngningen sponsras av dXb Nutrition samt (inte att förglömma) Jorgens fabulösa kamera! Gästposören Johnny Jackson var större än hård, men stor var han. Riktigt hur stor han var gick inte att förstå. Jag föreslår att man till nästa gång tar upp en vanlig människa bredvid så att det går att få någon uppfattning.
|
|
|
#2 |
|
Passa dig!
|
Classic Bodybuilding
-178 cm 1. Roger Svensson 2. Jimmy Davidsson 3. Jerry Jansson 4. Johan Malm 5. Kenny Håkansson 6. Istvan Nemeth 7. Chistian Naess 8. Tommie Liekola 9. Tobias Karlsson 10. Izzo Kiyingi 11. Jonas Larsson 12. Conny Velander 13. John Danielsson 14. Fouad Ghanem 45 Jonas Larsson 47 Tommie Liekola 48 Conny Velander 50 John Danielsson 51 Izzo Kiyingi 52 Jimmy Davidsson 53 Tobias Karlsson 54 Jerry Jansson 55 Fouad Ghanem 56 Johan Malm 58 Chistian Naess 59 Kenny Håkansson 60 Istvan Nemeth 61 Roger Svensson Lite torr om läpparna kan man nog bli, ja... Det fanns utrymme för visst förbättring av poseringsteknikerna.
|
|
|
#3 |
|
Passa dig!
|
Roddy var en jätteduktig konferancier, som tyvärr spenderade lite väl mycket tid bakom de tävlande. Jag gissar att det blir annorlunda nästa gång. En inte helt otippad etta. Hey, vilken frisyr!
|
|
|
#4 |
|
Passa dig!
|
|
|
|
#5 |
|
Passa dig!
|
+178 cm
1. Marcell Kezdy 2. Robert Bengtsson 3. Paul Brunsson 4. Johan Classon 5. Robin Ravn 6. Torbjörn Swedin 7. Janne Nordenberg 8. Mikael Nilsson 9. Sebastian Fritzson 10. Mattias Åkerlind 11. Andreas Sellin 12. Mikael Brånell 62 Torbjörn Swedin 63 Andreas Sellin 64 Mattias Åkerlind 65 Johan Classon 66 Janne Nordenberg 67 Mikael Nilsson 68 Robert Bengtsson 70 Paul Brunsson 71 Marcell Kezdy 72 Robin Ravn 73 Sebastian Fritzson 74 Mikael Brånell
|
|
|
#6 |
|
Passa dig!
|
|
|
|
#7 |
|
Passa dig!
|
|
|
|
#8 |
|
Passa dig!
|
Denna gången hade Body minsann inte snålat med priserna. (Fast det förekom klagomål från andra tävlande om åtminstonde en liten barnsocka att ta med hem.)
|
|
|
#9 |
|
Passa dig!
|
Better Bodies Fitness Model Search
Det var visserligen roligt med show, men det gick inte att komma ifrån att det var lite töntigt. Modigt av tjejerna, det måste jag säga.Den här tjejen hade exotic moves. ![]() Jag röstade inte på Anna Maria på webben, men det hade jag gjort live. Hon var helt enkelt pertfekt för uppgiften. Pigg, charmig, vältränad och verkade allmänt välmående.
|
|
|
#10 |
|
Veteran Member
Reg.datum: nov 2005
|
Snygga bilder, vad är det för kamera du använde?
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bilder från Exposcen under Söndagen | Mattias A | Fitnessfestivalen 2007 | 23 | 2007-12-29 19:41 |
| LiMi's bilder från Fitnessfestivalen 2006 | LiMi | FitnessFestivalen 2006 | 13 | 2007-04-15 09:57 |
| Mikael Gumses fria samt lite bilder från Söndagen | Benjamin | FitnessFestivalen 2006 | 9 | 2006-12-14 23:25 |
| Bilder fitnessfestivalen 2006 | muscle.se | FitnessFestivalen 2006 | 11 | 2006-12-11 20:20 |
| Mina bilder från söndagen | hubas | Nutrition Outlet Grand Prix 2006 | 107 | 2006-05-26 19:56 |