![]() |
|
|||||||
| Tammer Training Camp by BODY samt Tammer Pokalen 2010 |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 | |
|
Administrator
|
Nybörjartävlingen i Timrå som arrangerades för första gången 2009 har i 2010 ett mer tydligt sätt namn för att hedra friskvårdslegenden Arne Tammer. Läs mer om träningslägret på Lögdö Herrgård samt nybörjartävlingen i föregående års underforum:
Citat:
Magnus Branzén, webbredaktör body.se | Dagens Träningsindustri | luciapokalen.nu Bloggar: blogmuscle.wordpress.com | twitter.com/the_gymrat | facebook.com/gymrat | talangjakten2009.se --- FAQ | BODYs forumregler | Om Privata Meddelanden | Bilder i inlägg | Video i inlägg | Kan du inte posta? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
Kommer det vara samma regler som förra året.?.tänker mest på om det är ok och ha tävlat innan ..?.Jag hoppade av förra året pga familjeskäl i sista stund..överväger att försöka igen..behöver erfarenhet..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Reg.datum: nov 2009
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
..tack..!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Förnekar sina rötter
Reg.datum: aug 2007
|
Grymt bra tävling! Var riktigt roligt att kolla på. En bra blandning av riktigt bra fysiker och amatörer.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Veteran Member
Reg.datum: feb 2008
|
Det står att man får vara med om man varit utanför pallplats, jag tävlade förra året och då var det ju bara tre stycken tävlande med(jag komm sist).
Räknas det då?
|
|
|
#8 |
|
V.I.P
Reg.datum: okt 2006
|
Hallå!
Hör av dig till mig på anders.graneheim.se Redan nu så finns det en prognos på att det blir fler deltagare i år!:-) Kanonkul!
|
|
|
#9 |
|
V.I.P
Reg.datum: okt 2006
|
|
|
|
#10 |
|
Member
Reg.datum: jan 2006
|
Verkar vara en klockren tävling!
Har bara en undran över varför man inte får använda färg? Är det för att det hela ska bli enklare kanske? Det är lite synd tycker jag för att även färgen hör ju till när det gäller att tävla. Solbränna gills står det men om man är blek som ett spöke (som jag ) och inte direkt har bra anlag för att grilla sig då?...känns som ett klart minus redan från start pga hudtyp.
|
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| body fitness, bodybuilding, tammer pokalen |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Nybörjartävlingen M.A.P. CAMP Pokalen 2009 | Magnus Branzén | Anders Graneheims träningshelg | 60 | 2009-07-09 17:34 |
| Frågetråden inför nybörjartävlingen M.A.P. CAMP Pokalen 2009 | Stefan Henningson | Anders Graneheims träningshelg | 13 | 2009-07-08 19:32 |
| Affisch för nybörjartävlingen M.A.P. Camp Pokalen 2009 | Magnus Branzén | Anders Graneheims träningshelg | 0 | 2009-06-13 11:00 |
| Hur byter man namn på dagboken? | henkebenke | BODY Foruminformation | 2 | 2008-07-13 15:06 |
| Aero Fitness Studio!!Byter namn..o.s.vi | AeroFitnessStudio | Allmänt om gymträning | 0 | 2007-11-02 23:18 |