handdator

Visa fullständig version : En ny tjej i -52 att räkna med!

Lars Berglund
2005-10-06, 20:55
Lägger upp några bilder på en tjej från vårat gym, hon heter Ann och kommer att tävla för första gången på Sm nu i -52kg, rätt ok form!:emo-thumb

Lars Berglund
2005-10-06, 20:57
Another one...:bb2:

Lars Berglund
2005-10-06, 20:58
And two more...

Joachim Bartoll
2005-10-06, 21:18
Det där, av vad man kan se, ser onekligen bra ut! Alltid lika kul med nya tävlande, framförallt på damsidan! Finns det månne några benbilder?

Lars Berglund
2005-10-06, 21:21
Har tyvärr inga nu, men ska försöka fixa...men hon säger själv att hårdheten släpar på benen, ingen nytt iofs på de flesta tjejer!

CiB
2005-10-06, 21:53
Ser ut att vara en dam som hållt på ett tag?

Magnus Branzén
2005-10-06, 22:23
Lägger upp några bilder på en tjej från vårat gym, hon heter Ann och kommer att tävla för första gången på Sm nu i -52kg, rätt ok form!
Det är ju Glas-Peter som syns i EGO-spegeln på första bilden. Har han börjat träna igen efter axelskadan, Lars? Vad tycker gänget som sett henne live (vid fotograferingen och tränandes) och som själva har erfarenhet?

Lars Berglund
2005-10-06, 23:31
Det är ju Glas-Peter som syns i EGO-spegeln på första bilden. Har han börjat träna igen efter axelskadan, Lars? Vad tycker gänget som sett henne live (vid fotograferingen och tränandes) och som själva har erfarenhet?

Japp det är det, det är han som coachar henne! Hon är jäkligt hård på överkroppen och hon ska ner minst tre kilo till, väger 55kg nu...men jag har inte sett benen, hon säger själv att hon inte alls är lika hård där...men som jag sa tidigare så är det ju ett vanligt problem bland tjejerna!

Peter kan träna rätt hyffsat nu, får väl se om det blir nån mer tävling för han, alltid i bra form som vanligt!

Lars Berglund
2005-10-10, 23:13
Ser ut att vara en dam som hållt på ett tag?

Jo hon har tränat några år nu...men det är väl mer på senaste året/åren som hon börjat satsat på en eventuell tävling, och nu blir den av!:bb2:

Maximize
2005-10-20, 11:57
Ja hon ser onekligen hård ut, men det är väldigt svårt att ge en rätvis bedömmning utan att se helheten.
Posta lite obligatoriska poseringsbilder i tävlingskläder så kanske man mer rättvist kan ge beröm.
Sen det där med benen :p Det är ju alltid det som släpper sist så lugna henne så kommer det :emo-thumb

stefanh
2005-10-23, 16:50
åhfan, de var inte illa, potentiell guldkandidat skulle man väl kunna säga redan nu

Lars Berglund
2005-10-23, 18:35
Svårt att säga nu, den som är i bäst form på dagen D vinner, men det ser onekligen bra ut!

Mattias Öhlén
2005-10-24, 10:51
Kollade hennes ben igår på gymet och även dom ser onekligen
väldigt bra ut, åtminstone framsidan och vaderna. Inte många
tjejer som har så mycket separationer och så bra vader som stått
på en svensk scen:worship:

Passade på att knäppa några bilder som jag ska lägga ut under dagen.

// Mattias

Jonas Lundberg
2005-10-24, 11:28
Kollade hennes ben igår på gymet och även dom ser onekligen
väldigt bra ut, åtminstone framsidan och vaderna. Inte många
tjejer som har så mycket separationer och så bra vader som stått
på en svensk scen:worship:

Passade på att knäppa några bilder som jag ska lägga ut under dagen.

// Mattias

form-mässigt ser det ju riktigt bra ut och det låter ju även kanon!:smile-tb:
ser fram emot bilderna!
en tjej som kommer in bra hård är ju oftast med och fajtas om ädlare valörer.
sedan tycker jag inte att tjejer ska bedömmas lika mycket på hårdheten som killar gör. men allt är ju relativt. en bra struktur och jämnhet i en tjejs fysik är viktigare än att hon är helt fettfri. (hårdhet är alltid imponerande men till en rimlig gräns)
mina tankar är bara rent allmäna och har inget med Ann att göra. :rolleyes:

Mattias Öhlén
2005-10-24, 13:11
Håll till godo!! Ser bättre ut i verkligheten:smile-tb:

213

Jonas Lundberg
2005-10-24, 13:24
Håll till godo!! Ser bättre ut i verkligheten:smile-tb:

213

javisst finns där tydliga seperationer i benen!:emo-thumb

ser lovande ut! :D

Lars Berglund
2005-10-24, 16:42
Hade inte hunnit se hennes ben förräns nu, jäklar va bra dom var...blev lite förvånad då jag hört av både henne själv och hennes coach att hon inte hade så mkt separationer för bara några dar sen....ser mkt lovande ut det här!:emo-thumb :bb3:

Linn
2005-10-24, 16:47
Woa..!! :blink: Varför gick jag in här igen då!? :confused: *skyndar till spegeln och letar separationer* Formen är det lite sent att göra nåt åt va.. *Ställer mig genast och övar posering*

Respekt! :emo-thumb Väl mött på scen bruden! :bb2:

Lars Berglund
2005-10-25, 21:41
Några sista bilder på Ann inför helgen...ruskigt hård nu, ska bli väldigt intressannt att se hur det går för henne i hennes första tävling!:smile-tb:

Ursäkta kvalittan på bilderna, mobil kamera....

Lars Berglund
2005-10-25, 21:45
Rätt ok tryck i axlarna....notera ådrorna på axlarna, nice:dance:

Lars Berglund
2005-10-25, 21:46
Tränar lite bicce...:bb3:

Snugglez
2005-10-25, 21:53
sjyssta biccar :emo-thumb resten ser oxå väldigt bra ut :)

Jonas Lundberg
2005-10-25, 21:56
ja formen ser ju riktigt bra ut!:emo-thumb
skoj med lite nya tjejer. :yahoo:

Lars Berglund
2005-10-25, 22:00
Absolut! Mera hårdtränande brudar!

Lars Berglund
2005-10-25, 22:04
En grymt hård rygg, ser mkt bättre ut i verkligheten...ja ni lär ju se själv:smile-tb:

jocke
2005-10-25, 22:07
:blink: Snacka om hård:emo-thumb Det kommer bli kul att se SM i år

athleticmia
2005-10-25, 22:28
shit i h-vete!!!!!!!!!!!!!! hårdaste jag sett på länge för o va tjej...

ja du, man kan inte undgå ådrorna på axlarna...

Mattias Öhlén
2005-10-25, 22:41
Tränar lite bicce...:bb3:
F-n är det inte "glas Peter" som står där?? Helt sjukt...
Nä skämt å sido, kan inte annat än hålla med resten. Det
här kommer att gå hur bra som helst, skulle inte bli förvånad
om hon får ställa sig högst upp på pallen och det är inte illa
för en "första gångs tävlande":bb:

// Mattias

Mattias Öhlén
2005-10-25, 22:44
...Till saken hör att hon håller på att saltladda nu så hon är
"vattnigare" nu, kommer att vara ännu hårdare på lördag.

Kör på nu sista dagarna nu Ann så får du :eating: och :drinks:
sen.

athleticmia
2005-10-25, 22:47
...Till saken hör att hon håller på att saltladda nu så hon är
"vattnigare" nu, kommer att vara ännu hårdare på lördag.

Kör på nu sista dagarna nu Ann så får du :eating: och :drinks:
sen.

vattnig?? :blink: var då??:rolleyes:

Lars Berglund
2005-10-27, 17:37
:blink: Snacka om hård:emo-thumb Det kommer bli kul att se SM i år

Japp, önskade att jag kunde vara där...men men, får väl åka på fitness festivalen istället då!

athleticmia
2005-10-30, 16:05
kollade sm igår o hade höga förväntningar på denna tjejen...trodde hon skulle slå högt!!
men vad hade hänt sedan dessa bilderna lades ut?? hon hade ju gått ner ÄNNU mer o såg verkigen inte hälsosam ut!! därför hon kom sist? :unsure:

ms cahling
2005-10-30, 22:09
Ann :emo-thumb du vet att alla vi uppe på skönsmon hejade på dig ;) nu är det över och :eat: så mkt du vill nu! Såg iaf skitbra ut i gymmet!

Lars Berglund
2005-10-31, 01:24
kollade sm igår o hade höga förväntningar på denna tjejen...trodde hon skulle slå högt!!
men vad hade hänt sedan dessa bilderna lades ut?? hon hade ju gått ner ÄNNU mer o såg verkigen inte hälsosam ut!! därför hon kom sist? :unsure:

Tror inte hon skulle släppt saltet...drog ner sig för mkt utav vad jag kan se av bilderna, på dom sista bilderna jag lagt upp vägde hon 51,8Kg, fyllig och stenhård, men men ..det är ju erfarenheter man lär sig av! Jag vet hon skulle stått mkt högre upp om hon hade den formen som hon visade på de sista bilderna, nästa gång tar du dom Ann!:emo-thumb

Mattias Öhlén
2005-10-31, 11:52
Håller med Lars helt och hållet där. Jag hoppas verkligen att hon
ställer upp på lucia oxå, håller på att övertala henne. Och då ska
hon vara i den form hon var på gymet några dagar innan SM.

Självklart är det på dagen D man ska vara som bäst men det är
av misstagen man lär sig...

// Mattias

Bling
2005-10-31, 12:32
Tycker också att hon såg MKT bättre ut på de tidigare postade bilderna utan färg och "rätt ljus"...
Har för övrigt sett henne "live" vid ett par tillfällen när jag gäst tränat på Ego och det var LÅNGT innan helgens SM, redan då var hon imponerande hård!
Hoppas verkligen hon väljer att ställa upp i Lucia då det såg så mkt bättre ut bara ett par dagar innan.
Lycka till om du väljer att köra!

Mvh Bling

Marre
2005-10-31, 13:24
Vi håller också på att övertala henne att ställa upp på luciapokalen! Det är inte omöjligt, för hon vill ju verkligen ha revansch!
Det är svårt att säga vad orsaken till hennes form berodde på i SM...
Visst kan det vara salttömmingen, men en bidragande orsak tror jag också att det kan vara hennes sömnbrist!
Och henne nervositet inför tävlingen, som trots allt vara ett SM!!!
Hade även varit bra med ett kval innan! Redan då kanske man hade upptäckt vad som krävdes...
Men nästa gång hon tävlar, så har hon ju mer i "ryggsäcken"! /Marre o Glaspeter

athleticmia
2005-11-01, 16:13
asså sådär mycket bättre form får jag itne av att sluta med salt. hon hade FÖR LITE FETT PÅ KROPPEN anser jag! ser ju tom ut som hon tappat muskler sista veckan. (men nu bedömer jag bilder med verkligenhet men ändå) tyckte hon gav ett MYCKET MAGERT intryck o det är synd!

Mattias Öhlén
2005-11-01, 22:56
asså sådär mycket bättre form får jag itne av att sluta med salt. hon hade FÖR LITE FETT PÅ KROPPEN anser jag! ser ju tom ut som hon tappat muskler sista veckan. (men nu bedömer jag bilder med verkligenhet men ändå) tyckte hon gav ett MYCKET MAGERT intryck o det är synd!

För lite fett på kroppen:doh: Är det inte det man strävar efter om man
ska tävla i byggning?? Är övertygad om att det är andra orsaker som
gjorde att hon såg "tom" ut.

Vissa männinskor har ju den turen att dom håller vatten i musklerna
istället för emellan hud och muskel och då finns det ingen anledning
att sluta med saltet. Men dom allra flesta håller ändå vattnet mellan
hud och muskel och då är det nog bäst att sluta med saltet så att
man får bort onödig vätska.

// Mattias

Janpeter Sangborn
2005-11-01, 23:22
Det är ju farligt att jämföra bilder med verkliga livet, men eftersom jag stod mycket nära under större delen av hennes stund på scenen är min reflektion att hon missat att fylla ut sina muskler, av någon anledning. Hon såg rejält urdragen ut och huden hängde lite löst här och där, vilket inte verkade vara fallet på bilderna tagna veckan innan tävling. Om hon känner sig laddad tycker jag definitivt att hon ska köra ett nytt race på Copa del Dicembre eller Lucifers dagstävlingen. Träffar hon rätt då kanske en och annan får sig en överraskning?

athleticmia
2005-11-02, 19:32
ja jag tyckte hon tryckt ner sig för lågt...det kommer ju en gräns när man börjar tappa muskler ,eller??
tyckte oxå huden såg "icke frisk" ut...torr lixom...men inte vet jag, upplevde det bara så.

Pernilla Haglund
2005-11-09, 20:48
Säger bara WOW :worship: