handdator

Visa fullständig version : Martin Kjellströms hemsida har öppnat!

Joachim Bartoll
2005-11-19, 19:26
Jag tänkte meddela att Martin Kjellströms officiella engelskspråkiga hemsida har öppnat. Den svenska hemsidan öppnar under nästa vecka på samma adress.

www.martinkjellstrom.com (http://www.martinkjellstrom.com/)

Alex Thunholm
2005-11-19, 19:30
fin sida var de :) saknar info om vikter o mått hehe :p

Joachim Bartoll
2005-11-19, 19:42
Sådan information kommer nog upp inom kort. Vi har bara tagit med det viktigaste för att kunna lansera sidan (och mycket bilder, såklart - mer är på gång!). Det är viktigt att Martin kan marknadsföra sig i god tid innan proffsdebuten på Ironman.

Linn
2005-11-19, 19:50
Snygg sida och intressant läsning! :emo-thumb

Robox
2005-11-19, 23:24
Uppåt 900 gram protein.... Now, that´s alot.. :eat:

DonPedro
2005-11-20, 14:21
haha tänkte också på det! Kan ju inte direkt vara billigt :D

Grym sida i övrigt, snyggt jobbat Joachim!

Alex Thunholm
2005-11-20, 14:27
haha tänkte också på det! Kan ju inte direkt vara billigt :D

Grym sida i övrigt, snyggt jobbat Joachim!
spons? :)

DonPedro
2005-11-20, 14:29
jo, naturligtvis! men ändå - helt klart en respektabel mängd... ;)

Reyky
2005-11-20, 14:40
GÖTT! d var på tiden han fick en egen sajt :smile-tb: bra gjord å han är sådär härligt kaxig......:bb3:

Sportsterdanne
2005-11-20, 18:11
Tycker han påminner om Savolainen på off-bilderna.

StorPatrik
2005-11-20, 19:50
Hans t-shirt är ju som ett tvåmannatält:D

Joachim Bartoll
2005-11-28, 18:41
Nu finns det lite bilder upplagda från gästposeringen på Mästarmötet:

www.martinkjellstrom.com (http://www.martinkjellstrom.com/)

axl
2005-11-28, 19:05
vilken stor jevel, skulle vilja se honnom lite mer deffad.

Joachim Bartoll
2005-11-28, 19:12
vilken stor jevel, skulle vilja se honnom lite mer deffad.

Martin är redan i "för bra" form med tanke på att Ironman är i februari... Men tävlingsbilder finns på:

http://www.martinkjellstrom.com/gallery.php

eller

http://www.martinkjellstrom.com/gallery_se.php

om du föredrar svenska...

Fidde_Mannen
2005-11-28, 19:44
Han skulle kunna extra knäcka åt HA som indrivare :p

Jacksatan
2005-11-28, 19:58
Han skulle kunna extra knäcka åt HA som indrivare :p

Han är för lätt att springa ifrån. haha

Polisen
2005-11-28, 20:38
Jävligt imponerand fysik!!!
Diggar hans utseende skarp offseason!:emo-thumb

axl
2005-11-28, 21:37
jag tycker att hans ben ser lite udda ut, speciellt utsidan framifrån, men han har grym massa.

Karl Alfred
2005-11-28, 21:52
Troligen sveriges bästa byggare genom tiderna! Förhoppningsvis får han lite draghjälp med hjälp av hemsidan så att hans namn blir känt och omtalat innan tävlingarna...
Om det vill sig kan han vara en av de absolut bästa byggarna i världen om ett par år och redan idag är han någonstans bland de tio bästa.

HenkeThePeak
2005-11-28, 22:43
Lägg ner crackpipan...(no offence mot Martin, han är brutal!)

Troligen sveriges bästa byggare genom tiderna! Förhoppningsvis får han lite draghjälp med hjälp av hemsidan så att hans namn blir känt och omtalat innan tävlingarna...
Om det vill sig kan han vara en av de absolut bästa byggarna i världen om ett par år och redan idag är han någonstans bland de tio bästa.

Polisen
2005-11-28, 23:37
Lägg ner crackpipan...(no offence mot Martin, han är brutal!)
hahahhahaha:emo-thumb

Jacksatan
2005-11-28, 23:50

Borsta upp dig för fasen. Hans ben och armar har inte på en olympiascen att göra enligt mig. Tittar man på bilder på Gunter(som också är lång och vit) och sedan Källström ser man att det är ljusår mellan dem. Däremot är Martin en mycket bra byggare med svenska mått mätt.

Bolo
2005-11-29, 00:17
monster grov:emo-thumb

Karl Alfred
2005-11-29, 22:15
Borsta upp dig för fasen. Hans ben och armar har inte på en olympiascen att göra enligt mig. Tittar man på bilder på Gunter(som också är lång och vit) och sedan Källström ser man att det är ljusår mellan dem.
Däremot är Martin en mycket bra byggare med svenska mått mätt.

Martins symmetri är inget att leka med och om man jämför den med Günter så blir den bara bättre. Men håller med dig att han inte är helt komplett idag men det är han troligen om ett par år.

Arne Persson
2005-11-29, 22:29
Kan föreställa mig hur grymt stor martin kommer att gestalta sig på Star Hotels fina scen och med det brutala ljuset som vi har där!:smile-tb:

MickeGBG
2005-12-01, 00:34
Borsta upp dig för fasen. Hans ben och armar har inte på en olympiascen att göra enligt mig. Tittar man på bilder på Gunter(som också är lång och vit) och sedan Källström ser man att det är ljusår mellan dem. Däremot är Martin en mycket bra byggare med svenska mått mätt.

Tror inte Martin heller anser att han är "färdig" för Olympiascenen än. Men med tanke på hans utveckling de senaste åren, vem vet hur långt han kan gå?

Klart är ju att han är bland det överjävligaste vi har haft och att han fortfarande går framåt.

Håller tummarna hursomhelst, hade varit riktigt häftigt med en svensk uppe på listorna i jänkarland!

LarsK
2005-12-01, 06:53
Ni är medvetna om hur Colemans karriär såg ut i början och hur han harva på Olymipa, var knappt någon som lade märke till honom.

Idag är han.... ja man kan väl säga oslagbar.

Säger inte att Martin kommer bli MrO, men börja med att ge killen en chans era taniga tangentbordsbyggare.

Jacksatan
2005-12-01, 08:47
Ni är medvetna om hur Colemans karriär såg ut i början och hur han harva på Olymipa, var knappt någon som lade märke till honom.

Idag är han.... ja man kan väl säga oslagbar.

Säger inte att Martin kommer bli MrO, men börja med att ge killen en chans era taniga tangentbordsbyggare.

Jag älskar folk som vill förvägra en att ha en åsikt för att man själv inte är olympiagrov...
Martin kan mycket väl bli bättre men just i nuläget tycker jag att han har många brister som han måste jobba med.

Nina Lätt
2005-12-01, 08:55
Snyggaste sidan hittils, Jocke! :smile-tb:
Denna bilden gillade jag.

http://www.martinkjellstrom.com/gallery/2005_af_gp/2005_af_gp_005.jpg

Stefan Gasslander
2005-12-01, 09:19
Liten kille han va... Bra sida:emo-thumb

LarsK
2005-12-01, 09:27
Jag älskar folk som vill förvägra en att ha en åsikt för att man själv inte är olympiagrov...
Martin kan mycket väl bli bättre men just i nuläget tycker jag att han har många brister som han måste jobba med.

Absolut inte, för min del spelar det ingen roll hur man ser ut, man har rätt att ha en åsikt för det, helt klart.

Aha, nu ser ja, det är ju Jacksatan.... ja du är ju lite speciell :ermm:

Joachim Bartoll
2005-12-01, 09:35
Snyggaste sidan hittils, Jocke! :smile-tb:

Tack Nina!

Tyvärr gör inte bilderna från Mästarmötet Martin rättvisa. Ljuset var dåligt och kameran ännu sämre. Jag hoppas på att någon knäpper bra bilder under gästposeringen på December Cupen (kan hända att jag åker ned och tar några bilder själv då några tävlande har frågat om hjälp backstage - Arne kanske kan sponsra boende mellan fre-lör? ;)).

Jacksatan:
Kan tillägga att Martin byggt på armarna rejält och att lårsvepet är riktigt bra!

LarsK
2005-12-01, 10:30
Att jag skrev taniga tangentbordsbyggare var ju på skoj, och de som tog åt sig tog åt sig.
Men man blir ibland lite trött på folk som alltid hittar något att klaga på, fast fan, varför bryr jag mig egentligen?

Jag håller tummarna för Martin, ser fram emot hans första tävling, säger som jag sa när jag fick reda på att han blev proffs, topp10 första tävlingen.

axl
2005-12-01, 13:56
Men man blir ibland lite trött på folk som alltid hittar något att klaga på, fast fan, varför bryr jag mig egentligen?

det är väll självklart att man skall kunna ge kritik, det är ju sådant som förbättrar.:emo-thumb