handdator

Visa fullständig version : Zones pix from the nationals...

zonecapone
2005-11-08, 17:35
Swedish Nationals
2005

http://www.zonecapone.com/bilder/SM2005/SM-per_06.jpg
.................................
Finnaly we have some pix from the Nationals & theres a reason
were late as this was the FIRST TIME EVER we were denied a press pass
at a show!! Sure we was a bit late asking for a pass just a couple of days
before the show but thats never been a problem before when Nutritionoutlets
kingpin Roger was running the Nationals...heck its never been a problem ANYWHERE!
I remember being the only one this side of Flex magazine getting a press pass backstage
at the British grand prix in England! -"Let him in its Zone Capone!"
Yeah PEOPLE KNOW ME...& hate me or love me but when ya got THE website with
+40million hits people are listening & are paying attention thats for sure!
So ofcourse I took it personal when we didnt get a pass & ofcourse I could go on &
give the organizers (a big Swedish webshop) a big fuck you...but nah...I just keep it a
"keep my name out of your mouth & Ill do the same"...
END OF STORY...
.................................

CLICK HERE FOR THE PICS:
http://www.zonecapone.com/SM2005.htm

axl
2005-11-08, 21:43
varför på engelska?

MathiasB
2005-11-08, 21:49
varför på engelska?

Because he lives in Gaevle, ey?

Team Gymgrossisten
2005-11-08, 23:25
Om mr zone har några problem med sm får du gärna kontakta mig på min företags mail.
Men vi bor i sverige så pröva med svenska.
MVH:Roger

zonecapone
2005-11-09, 11:01
Sorry..var lat & saxade från min hemsida som är på Engelska bara...

Team Gymgrossisten...Vi fick inget foto pass...första gången någonsin...
Hade gjort ett fett reportage med era loggor & hela kittet annars...bara ett konstaterande...

MVH
ZONE

Jacksatan
2005-11-09, 12:25
Herregud vilket mindervärdeskomplex du måste lida av. Fick du inte nog med uppmärksamhet när du var yngre?

"Let him in its Zone Capone!
+40million hits people are listening & are paying attention thats for sure!!"

zonecapone
2005-11-09, 12:50
Herregud vilket mindervärdeskomplex du måste lida av. Fick du inte nog med uppmärksamhet när du var yngre?

"Let him in its Zone Capone!
+40million hits people are listening & are paying attention thats for sure!!"

HA HA!
Love ya too...TOUNG IN CHEEK BRO!
True story though...
:laugh:

ZONE

Fredrik Carlsson
2005-11-09, 12:51
Håller med dig Sune.
Lite dåligt att du inte fick ett backstage pass.
Då det är du o endast du i sverige just nu som drar till och håller svensk byggning uppe och visar upp svensk byggning ut i världen via din sida.

Men men sen får man väl se det på ett sätt till.
De fixade i varje fall ett ok SM utan dem hade det inte blivigt något SM i år , så det ska Gymg. har credit för :emo-thumb

Men sen vill man ju faktiskt att folk runtom ska få lite inside story på tävling som du alltid har gjort via din hemsida o det älskar folk runtom i världen att läsa.
Och tidningarna kan ju inte täcka allt som händer backstage med vimel bilder ect
som du o Tina alltid gjort via er hemsida.

Men alltid någon som inte tycker om en.
Vill inte arrangörer ha uppmärksamhet så är det så.

Och vad är det med folk o klaga...
Zone har alltid gjort allt på sin svengelska o vad är det för fel med det??

Hans sida är otroligt uppmärksamad av de största sponsorer och tidningar inom byggning i världen.
Alla jag har kontakt med i USA promotors, tidningar proffs vet vem Zone Capone from sweden är.

Så här gjorde ni ett litet fel enligt min mening.

Menar jag Promotar Martin K i hela världen, o när han gästposerar skickar jag massor med bilder till de största företagen så han kan få mer hjälp när han ska göra sin proffs debut, och här är ZONE ett mycket bra hjälpmedel med reklam för Martins framtida karriär... och det ligger väl ivarje fall i ert intresse?

jaja bara min mening igen...:o

som sagt man är både älskad o hatad.

ännu en gång, beklagar att jag skriver som jag tänker, o stavar som en kråka...

Boven
2005-11-09, 14:51
Och vad är det med folk o klaga...
Zone har alltid gjort allt på sin svengelska o vad är det för fel med det??

Vad jag vet så är inte Zone uppväxt "in the hood" utan är född och uppvuxen i Sverige. Sen är detta ett Svenskt forum. När man är medveten om detta så känns det pretentiöst och lite smått löjligt att skriva med nån sorts gansta engelska. Det blir liksom svårt att ta killen på allvar. Ursäkta att jag gick offtopic.:o Men efter som inte Fredrik har fattat varför folk i allmänhet tycker Zone´s sätt att skriva är rätt konstigt och smått löjligt, så kändes det som att det var på sin plats att förklara varför.

Mvh Boven

zonecapone
2005-11-09, 15:09
Hmmm..think Ive been here before...its even the same 2 haters!!

:rolleyes: :drinks:

Och Boven you dont know shit about me!

BETTER PUT MY VEST ON!!

http://www.zonecapone.com/bilder/zonespropix/bigzonegangsta03mini.jpg

Love yall!
ZONE

zonecapone
2005-11-09, 15:14
At least the ladys loves me...:rolleyes:

http://www.zonecapone.com/bilder/Z-WEAR/intro02.jpg

Once again..Love yall!

ZONE

Olle Strandberg
2005-11-09, 17:03
Att Zone Capone väljer att skriva på engelska är väl inget sort problem egentligen? Att klaga på det känns bara patetiskt. Självklart har han rätt att skriva på engelska och självklart har han rätt att vara irriterad på att han inte fick ett presskort.
Det enda han ville åstadkomma med den här tråden var ju för fan att visa bilder från SM...och kanske lägga till en liten pik om att han var besviken av hur han blev behandlad på Sm.

Schyssta bilder!! TACK

zonecapone
2005-11-09, 17:09
Att Zone Capone väljer att skriva på engelska är väl inget sort problem egentligen? Att klaga på det känns bara patetiskt. Självklart har han rätt att skriva på engelska och självklart har han rätt att vara irriterad på att han inte fick ett presskort.
Det enda han ville åstadkomma med den här tråden var ju för fan att visa bilder från SM...och kanske lägga till en liten pik om att han var besviken av hur han blev behandlad på Sm.

Schyssta bilder!! TACK

Tack Olle..you got my point!

Peace!
ZONE
www.zonecapone.com

Sammy
2005-11-09, 17:10
zone FÅR inte börja snacka svenska. då e det inte zone...

SheeBa
2005-11-09, 17:17
Vad jag vet så är inte Zone uppväxt "in the hood" utan är född och uppvuxen i Sverige. Sen är detta ett Svenskt forum. När man är medveten om detta så känns det pretentiöst och lite smått löjligt att skriva med nån sorts gansta engelska. Det blir liksom svårt att ta killen på allvar. Ursäkta att jag gick offtopic.:o Men efter som inte Fredrik har fattat varför folk i allmänhet tycker Zone´s sätt att skriva är rätt konstigt och smått löjligt, så kändes det som att det var på sin plats att förklara varför.

Mvh Boven

När tillträdde du som språkrör för en massa, som jag antar att jag själv tillhör?
Mångfald tillåter variationer av uttryck och personligheter.
Enfald är mest bara okunskap och inskränkthet.

Alexfit
2005-11-09, 19:00
Hej Sune
Det var synd att du inte fick något presspass som du frågade efter, två dagar innan tävlingen började. Till en tävling som då hade redan varit slutsålt i en vecka när du frågade. Jag vet heller inte vart du frågade för jag som tog hand om alla förfrågningar angående vip och presspass fick aldrig något mail/ tlf från dig.

Hade du frågat mig i tid innan tävlingen så hade det inte varit något problem. Men när du kommer två dagar innan och allt är slutsålt och alla vipplatserna redan är anvisade så får nog räkna med att bli nekad!

Så nästa gång ha lite framsynthet och visa ditt intresse i tid så vill du få ditt efterlängtade presspass. Word up!

Mvh
Alexfit

Kaew
2005-11-09, 19:00

Mvh Boven

Ja fy for folk som inte ar som alla alla andra , att sticka ut ha en "stark" personlighet ar inte bra . Hurrah for jantelagen .:rolleyes:

axl
2005-11-09, 19:01
At least the ladys loves me...:rolleyes:

http://www.zonecapone.com/bilder/Z-WEAR/intro02.jpg

Once again..Love yall!

ZONE

jag kan också fråga ett par tjejer att posa på bild med mig :).
fast jag har ju min egna som är fotomodell :D:). var tvungen att skryta lite eftersom att du själv gjorde det :P.

cheesian
2005-11-09, 19:10
äh sluta klaga :) Zone är kungen.

Jacksatan
2005-11-09, 20:57

Schyssta bilder!! TACK

Jomen då kan han ju skriva att han är besviken på att han inte fick något presskort. Det räcker med det, han behöver inte skriva ner vad han åstadkommit under hela sitt liv samtidigt. Börjar bli lite tröttsamt att läsa om det.
Att Zone skriver på engelska har jag förlikat mig med sedan länge, så det var inte det jag påpekade den här gången. Jantelag? Sure thing ;)

Boven
2005-11-09, 21:09
bla, bla, bla... Vad alla ska bli irriterade bara för att jag skrev och förklarade vad många tycker. Sen att jag hatar Zone vet jag inte var det kommer ifrån? Syftet med mitt inlägg var inte att provocera eller göra Zone ledsen, utan att förklara för Fredrik varför ganska många inte förstår sig på honom. Sen att vissa ska dra upp jantelagen gör det hela så komiskt, vad har det här med jantelagen att göra? Det borde finnas någon motsvarighet till stödhjul i dessa sammanhang...

Ja Zone... keep your vest on, because you are in the djungel baby!

Mvh Boven

axl
2005-11-09, 22:06
jag gillar zone, bara så att ni vet :)

Vanessa Frykman
2005-11-10, 12:08
[QUOTE=zonecapone]Hmmm..think Ive been here before...its even the same 2 haters!!

:rolleyes: :drinks:

Och Boven you dont know shit about me!

BETTER PUT MY VEST ON!!

http://www.zonecapone.com/bilder/zonespropix/bigzonegangsta03mini.jpg

Love yall!
ZONE[/QUOTE

Coolt Pic Zone :smile-tb:

s-unit
2005-11-10, 12:25
Utan zone the muthe fucking capone finns det ingen byggar sverige!!!
alla som har lite koll vet vem zone är, o varför han ska ha vip.... byggning utan publicitet = bajs
zone du e sveriges mitsuru ;)

zonecapone
2005-11-10, 13:31
Hej Sune
Det var synd att du inte fick något presspass som du frågade efter, två dagar innan tävlingen började. Till en tävling som då hade redan varit slutsålt i en vecka när du frågade. Jag vet heller inte vart du frågade för jag som tog hand om alla förfrågningar angående vip och presspass fick aldrig något mail/ tlf från dig.

Hade du frågat mig i tid innan tävlingen så hade det inte varit något problem. Men när du kommer två dagar innan och allt är slutsålt och alla vipplatserna redan är anvisade så får nog räkna med att bli nekad!

Så nästa gång ha lite framsynthet och visa ditt intresse i tid så vill du få ditt efterlängtade presspass. Word up!

Mvh
Alexfit

Alright...fick mail svaret från Lars Svensson..well jag är inte långsint..its cool..
Peace!
ZONE

zonecapone
2005-11-10, 13:32
bla, bla, bla... Vad alla ska bli irriterade bara för att jag skrev och förklarade vad många tycker. Sen att jag hatar Zone vet jag inte var det kommer ifrån? Syftet med mitt inlägg var inte att provocera eller göra Zone ledsen, utan att förklara för Fredrik varför ganska många inte förstår sig på honom. Sen att vissa ska dra upp jantelagen gör det hela så komiskt, vad har det här med jantelagen att göra? Det borde finnas någon motsvarighet till stödhjul i dessa sammanhang...

Ja Zone... keep your vest on, because you are in the djungel baby!

Mvh Boven

Sagt det hela tiden Bove...Love yall!

:)

ZONE

zonecapone
2005-11-10, 13:33
Jomen då kan han ju skriva att han är besviken på att han inte fick något presskort. Det räcker med det, han behöver inte skriva ner vad han åstadkommit under hela sitt liv samtidigt. Börjar bli lite tröttsamt att läsa om det.
Att Zone skriver på engelska har jag förlikat mig med sedan länge, så det var inte det jag påpekade den här gången. Jantelag? Sure thing ;)

Well bro..thats just my style...ler..

ZONE

zonecapone
2005-11-10, 13:34
To the rest..thanx for your back!

Peace!
ZONE

Lars Berglund
2005-11-10, 13:41
Tja Sune, hörs vi på FF i dec??

zonecapone
2005-11-10, 16:11
Tja Sune, hörs vi på FF i dec??

Om jag får barnvakt..inte till min dotter men till min dryga bullterrier!

Peace!
ZONE

SheeBa
2005-11-10, 21:11
Om jag får barnvakt..inte till min dotter men till min dryga bullterrier!

Peace!
ZONE

Varför blir jag inte det minsta förvånad över att du har en dryg bullterrier .. ?

:innocent:

Per Sundström
2005-11-10, 23:11
+40million hits, wow.

med andra ord "alla känner apan men apan känner ingen"

skämt åsido,

Respect

.

Reyky
2005-11-11, 11:20
en sak som slagit mig dom gånger jag mött stora byggare är hur ödmjuka dom är gentemot allt och alla. alltid snälla och förstående. hade som uppgift under sm att hålla reda på tider och se till att dom tävlande kom upp på scen i tid till sin viktklass och det var väldigt lite gnäll och stöddiga tillfällen från tävlande och coacher. mao tycker jag att en sak som rent generellt kännetecknar en person som är framgångsrik är att han eller hon är ödmjuk i sin framtoning...

när jag då läser zones inlägg och pik så blir jag lite matt. varför tar han för givet att det ska gå att lösa när han kommer in med ansökan två dagar innan tävling? spec. när det varit slutsålt minst en vecka innan. är inte det att låta saker stiga en över axlarna lite? håller med alla här om att han är en ikon inom svensk byggning. har själv besökt hans websida flera gånger genom åren. bra reportage mm mm. att han sen språkligt väljer engelska är inget jag stör mig på. som vissa här säger så är ju det en del av zones image eller hur.

bara mina tankar iof....men men...

zonecapone
2005-11-11, 13:08
en sak som slagit mig dom gånger jag mött stora byggare är hur ödmjuka dom är gentemot allt och alla. alltid snälla och förstående. hade som uppgift under sm att hålla reda på tider och se till att dom tävlande kom upp på scen i tid till sin viktklass och det var väldigt lite gnäll och stöddiga tillfällen från tävlande och coacher. mao tycker jag att en sak som rent generellt kännetecknar en person som är framgångsrik är att han eller hon är ödmjuk i sin framtoning...

när jag då läser zones inlägg och pik så blir jag lite matt. varför tar han för givet att det ska gå att lösa när han kommer in med ansökan två dagar innan tävling? spec. när det varit slutsålt minst en vecka innan. är inte det att låta saker stiga en över axlarna lite? håller med alla här om att han är en ikon inom svensk byggning. har själv besökt hans websida flera gånger genom åren. bra reportage mm mm. att han sen språkligt väljer engelska är inget jag stör mig på. som vissa här säger så är ju det en del av zones image eller hur.

bara mina tankar iof....men men...

Once again...toung in cheek!
Ok ok..inser att alla som ej känner mig ej fattar min humor etc etc...men det bjuder jag på!
Fattar dock ej hur ett foto pass kan vara slut?
Ingen var ju backstage & fotade & det var inte så att vi försökte snika in oss...Tina var där som publik anyway...

Well done is done...

Sedan tror jag inte att NÅGON som känner mig ej tycker att jag är ödmjuk...men visst kan jag vara DRYG..men det är något annat...ler..

And hey +41millioner hits nu...

PEACE!
ZONE

Reyky
2005-11-13, 15:56
Ingen var ju backstage & fotade & det var inte så att vi försökte snika in oss.

om jag förstått det hela rätt så gjorde lokalen att det endast fanns ett begränsat antal pressplatser. sen har du rätt i att det inte var något organiserat fotande backstage men arrangören hade DOCK ett filmteam som sprang runt där båda dagarna vilket kommer resultera i en DVD över tävlingen. slår lite högre än foto enligt mig iaf.

som du säger peace out dude...

The_Stack
2005-11-13, 18:46
om jag förstått det hela rätt så gjorde lokalen att det endast fanns ett begränsat antal pressplatser. sen har du rätt i att det inte var något organiserat fotande backstage men arrangören hade DOCK ett filmteam som sprang runt där båda dagarna vilket kommer resultera i en DVD över tävlingen. slår lite högre än foto enligt mig iaf.

som du säger peace out dude...

Det är säkert jättebra att de gör en dvd men det handlar ju även om att få ut reklam om våra svenska tävlingar och våra svenska byggare utanför Sveriges gränser oxå, även till de här hemma som kanske inte vill eller har råd att köpa en dvd. Med tanke på att Zone:s sida är bland de största i världen i detta området som byggningen är så kan ja inte för mitt liv förstå hur man inte kan ta tillvara på den reklamchansen som det hade inneburit. Byggningen är inte så stor i Sverige så att man kan strunta i sån reklam. Och vad jag förstod det så hade de ju biljetter å ville bara komma in å fota backstage förutom det de kunde fota från scen.

Vet inte om det är nå missförstånd eller om Zone frågade för sent men vad hade det skadat??????? De hade ju ändå betalat för sina biljetter.... :what: :unsure:

:dance:

Alexfit
2005-11-13, 22:06
Det är säkert jättebra att de gör en dvd men det handlar ju även om att få ut reklam om våra svenska tävlingar och våra svenska byggare utanför Sveriges gränser oxå, även till de här hemma som kanske inte vill eller har råd att köpa en dvd. Med tanke på att Zone:s sida är bland de största i världen i detta området som byggningen är så kan ja inte för mitt liv förstå hur man inte kan ta tillvara på den reklamchansen som det hade inneburit. Byggningen är inte så stor i Sverige så att man kan strunta i sån reklam. Och vad jag förstod det så hade de ju biljetter å ville bara komma in å fota backstage förutom det de kunde fota från scen.

Vet inte om det är nå missförstånd eller om Zone frågade för sent men vad hade det skadat??????? De hade ju ändå betalat för sina biljetter.... :what: :unsure:

:dance:
Utländska deltagara har inte anledning till att tävla på ett SM av naturliga orsaker så det är kanske inte det man är mest upptagen av.

Jag vil säga att priset för dvd inte kommer att skrämma någon så det betyder inget i den här sammanhanget.

Lokalen hade bara ett visst antall platser och frågan gällde att få ett presspass. Då vi bara hade ett visst antall platser och presspass, som när förfrågan kom redan var utdelade, så kunde han heller inte få något. Som tidigare nämnt, om man haft lite bättre framförhållning och frågat tidigare än två dagar innan tävling så hade det inte varit något problem. BODY som i synnerhet är det största media för bb i sverige frågade 8 veckor innan.

Jag måste också påpeka att öppningar på en hemsida är inte detsamma som unika besökande.

mvh
Alexfitness

The_Stack
2005-11-14, 07:05
Utländska deltagara har inte anledning till att tävla på ett SM av naturliga orsaker så det är kanske inte det man är mest upptagen av.

Hmm om du läste mitt inlägg riktigt så hade du sett att ja inte menade att de utlänska skulle tävla här (vilket tillåmed ja fattar) utan att man skulle göra reklam för sporten å de tävlande utomlands, vissa tävlar även utomlands och då är det ju ingen nackdel att ha varit med på nån internationell sida före eller?
Gör Zone nått bra reportage så lägger han även ut det på utlänska forum, vet ej om det är nån nackdel men det har ja svårt att se.

Meeen det är väl bättre att vi håller oss inom landets ramar, vore ju dumt å exponera oss för mycket ;)

Nicklas
2005-11-14, 07:24
Because he lives in Gaevle, ey?
:laugh: :emo-thumb

Men han är en färg klick som sticker ut... kul att någon vågar vara annorlunda

Alexfit
2005-11-14, 14:38
Hmm om du läste mitt inlägg riktigt så hade du sett att ja inte menade att de utlänska skulle tävla här (vilket tillåmed ja fattar) utan att man skulle göra reklam för sporten å de tävlande utomlands, vissa tävlar även utomlands och då är det ju ingen nackdel att ha varit med på nån internationell sida före eller?
Gör Zone nått bra reportage så lägger han även ut det på utlänska forum, vet ej om det är nån nackdel men det har ja svårt att se.

Meeen det är väl bättre att vi håller oss inom landets ramar, vore ju dumt å exponera oss för mycket ;)
Om man har haft en bild på en internationell forum eller inte spelar absolutt ingen roll den dagen du står på scen. Då är det den formen du visar som gäller inget annat.

Nu låter jag säkert jävlig tråkig kan du räkna på länger än en hand dom som har tävlat utomlands på herrsidan dom sista 4 åren innom IFBB?

mvh
Alexfitness

Polisen
2005-11-14, 16:02
Zone du har en skön o rolig hemsida, jag är ganska övertygad om att du inte bryr dig om nördarna som dissar dig. Men det skader väl aldrig att få höra från oss som gillar dig!!!

gurgel
2005-11-14, 19:02
Förstår inte varför man nämer de här.... på varje jäckla byggar forum har man läst samma skit. Och somliga har ju klagat sen tidigare. Förstår inte hur ni orkar.

Oav vad man tycker låt han han köra sin stil så blir de bra...

Din sida är :emo-thumb alltid roligt att se dina bilder mm.

zonecapone
2005-11-14, 20:28
.
Lokalen hade bara ett visst antall platser och frågan gällde att få ett presspass. Då vi bara hade ett visst antall platser och presspass, som när förfrågan kom redan var utdelade, så kunde han heller inte få något. Som tidigare nämnt, om man haft lite bättre framförhållning och frågat tidigare än två dagar innan tävling så hade det inte varit något problem. BODY som i synnerhet är det största media för bb i sverige frågade 8 veckor innan.

Ok..got your point Alex!
Frågar redan nu...press pass till er nästa tävling?
Går det att fixa?
Ler..ute i tid i alla fall!

Peace!
ZONE

Alexfit
2005-11-15, 22:37
Ok..got your point Alex!
Frågar redan nu...press pass till er nästa tävling?
Går det att fixa?
Ler..ute i tid i alla fall!

Peace!
ZONE
om vi ska anordna någon ny tidning så ska jag ha dig i tankarna. Men du får vissa lite interesse själv också:)