Visa fullständig version : Amatörbilder från SM2005
Tjena, har inte världens bästa kamera att fotografera med och har fått komprimera bilderna ytterligare för att kunna visa dom här.
Hoppas nån har glädje av dom iaf, det är både från förbedöming och finalpassen. Kommer eventuellt komma upp kortare filmsnuttar efterhand också.
Klart goa bilder :nerd-tb:
Jag var lite stressad då vi träffades :o men det blir väl igen på DC ??
Klart goa bilder :nerd-tb:
Jag var lite stressad då vi träffades :o men det blir väl igen på DC ??
Hehe, jag såg din vackra nuna flera ggr men var inte 100a förrän du satte dig och snacka med Georg. Jo vi ses förmodligen på DC om jag inte är och pumpar puder då :cool:
(annars får du släpa med dig Jeppe ner till Athletic så får Andy visa hur man skaffar riktiga rutor på magen :emo-thumb )
Haha ja det sades att min nuna var lite rundare än vad den är på min avatar:o
Hehe, jag såg din vackra nuna flera ggr men var inte 100a förrän du satte dig och snacka med Georg. Jo vi ses förmodligen på DC om jag inte är och pumpar puder då :cool:
(annars får du släpa med dig Jeppe ner till Athletic så får Andy visa hur man skaffar riktiga rutor på magen :emo-thumb )
Andreas Guiance
2005-10-30, 20:24
Klockrent:) Ni är alla hjältar som grejar bilder till oss som inte kunde va där:emo-thumb
Jan Hansson
2005-10-30, 21:58
Du är en klippa :worship:
Du är en klippa :worship:
En jävligt tunn sådan, knappt en flintaflisa egentligen. Fattar du vilka mindrevärdeskomplex jag har efter helgen? Iofs så var ju både du och Jörgen tjuggare än mig så jag får väl leva på att jag var näst hårdast i rummet iaf :p
Trevligt med bilder! DU har inga på body fitness herrar?
Trevligt med bilder! DU har inga på body fitness herrar?
Nej hade fullt upp med peppning, invägning och tvångsmatning under fredagskvällen så kollade inte på tävlingarna då :rolleyes:
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.