Visa fullständig version : Stort tack till Reino Strand!
Arne Persson
2005-10-30, 11:03
Han hade lagt ner ett hästjobb på årets SM så att allt flöt smärtfritt och alla tävlande, coacher och domare mfl fick bästa möjliga service! TACK REINO!:smile-tb:
Jo då, mina fötter höll på att ta kål på mig efter att ha "slavat" för den killen under dagen :emo-thumb
Kan bara instämma.
Allt flöt på kanonbra och tiderna hölls bra.
Det var dessutom den absolut bästa invägningen jag har varit på, inte den vanliga röran utan allt gick lugnt och stilla till.
Stor :smile-tb:
Janpeter Sangborn
2005-10-31, 07:20
Instämmer med pukor och trumpeter. Reino, Roger och co gjorde ett hästjobb! Och ett särskilt plus till killarna backstage! de fick allt att flyta.
Kan bara hålla med övriga om att det var bra arrangerat!
Instämmer med pukor och trumpeter. Reino, Roger och co gjorde ett hästjobb! Och ett särskilt plus till killarna backstage! de fick allt att flyta.
tack JP! :o funkade väldigt bra mellan mig, Adam och Patrik. vad jag förstod så var coacher och tävlande i stort nöjda dom med. alltid kul när det blir bra :smile-tb:
Joachim Bartoll
2005-10-31, 15:19
Från eget perspektiv som coach kan jag bara instämma med övriga talare. Invägningen fungerade kanonbra och kommunikationen var mycket bra backstage under de två tävlingsdagarna.
Mikael Gustafsson
2005-11-01, 07:58
Även jag måste instämma här....
Reino var framme hos mig backstage flera gånger för att kolla att luft/värme var ok...
Kan bara hålla med och säga att han var engagerad i de tävlandes sits....
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.