Visa fullständig version : Kevin Levrone speaks his mind
arne_fan
2009-02-18, 20:45
V921ZJ8qy7o
Shit vad liten han är idag, jämnfört med för några år sedan, :S
arne_fan
2009-02-18, 20:56
Shit vad liten han är idag, jämnfört med för några år sedan, :S
Han slutade 03, men till skillnad från andra byggare hoppade han av "det som vi inte får tala om" direkt medan andra byggare jämt fortsätter efter.:p
Han slutade 03, men till skillnad från andra byggare hoppade han av "det som vi inte får tala om" direkt medan andra byggare jämt fortsätter efter.:p
Så han slutade träna helt 03? :blink:
Edit: Iofs man kryper väll gode snabbt när man slutar med dunderhonungen. haha
arne_fan
2009-02-18, 21:04
Nej inte helt men långt ifrån elit nivå och har satsat sin karriär som skådespelare/regissör.
AndreasP
2009-02-18, 22:05
Edit: Iofs man kryper väll gode snabbt när man slutar med dunderhonungen. haha
Du krymper gode snabbt om du slutar träna även om du inte käkar dunderhonung. Muskler är en färskvara vare sig dom är byggda på laglig eller olaglig väg.
Nicklas@ON
2009-02-18, 22:22
Vad är det för stjärna som sitter typ och chattar i bakgrunden under hela intervjun... grymt störande
Tragisk person ser ut som en nerknarkat anorexi offer...
Hur fan vill man se ut sådär? ifrån grymt vältränad till det där sanslöst!
Kunde ju i alla fall underhållt sin kropp lite i alla fall..
Upp med en bild på din arm så gör vi en jämförelse direkt med Kevin i denna film.
Hahaha! :laugh:
Pssst... du skämtar va? :unsure:
thomas.R
2009-02-19, 01:32
Han snackar om att press bakom nacken tränar alla tre delar av axlarna. Men enl. exrx tränas ej bakre axlar nämnvärt:
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidAnterior/BBBehindNeckPress.html
Vad ska man tro på? Eller var det jag som missuppfattade?
Arne Persson
2009-02-19, 01:34
Du krymper gode snabbt om du slutar träna även om du inte käkar dunderhonung. Muskler är en färskvara vare sig dom är byggda på laglig eller olaglig väg.
Jag har knappt tränat sedan sommaren 07 efter lite privata tråkigheter som gjort att jag har fått prioritera min dotter och jobbet framför träningen. Har inte tappat speciellt mycket relativt sett. Är jävligt glad att jag inte käkat dunderhonung eller dylikt då hade jag nog inte haft mycket kvar.
Vad snackar du om?Kevin har inget att bevisa,det är hans val att inte tävla längre,du kan uppenbarlingen inget om bodybuilding.Upp med ett kort på dig,slår vad om att han är grövre än dig,otränad.
Perra_mja
2009-02-19, 07:07
Jag har knappt tränat sedan sommaren 07 efter lite privata tråkigheter som gjort att jag har fått prioritera min dotter och jobbet framför träningen. Har inte tappat speciellt mycket relativt sett. Är jävligt glad att jag inte käkat dunderhonung eller dylikt då hade jag nog inte haft mycket kvar.
D är bra Arne:emo-thumb
Faust: Tragiskt att se att det fortfarande finns så korkade homo sapiens sapiens som du i detta forumet, snälla bespara oss dina hjärnlösa kommentarer eller håll käft...
Personligen tycker jag han ser frisk o pigg ut, verkar vara en härlig människa!
Nicklas@ON
2009-02-19, 08:10
Hade nästan glömt bort hur jävla bra han var... :worship:
Kollade igenom lite YouTube klipp
Janpeter Sangborn
2009-02-19, 08:23
FYFANVATRÅKIGJAGÄR!
Eller njae, men det finns lite regler och dom ska alla följa. De mest påtagliga i just den här tråden är:
Personangrepp är inte tillåtna. Näste som kliver över den linjen blir prickad i vårt eminenta varningsregister. Innebär att man vare sig får ligga, får köpa ut eller får köra armar på minst en månad. Tog den, eller?
Doping är ett ämne som vi inte diskuterar här, ens i subtila former och/eller omskrivet och inlindat. Det finns bland andra några vars namn börjar på A som bör passa sig för att inte drabbas av prickning i vårt, som tidigare sagts, förträffliga varningsregister. Normala påföljder brukar vara att skägget växer inåt, att man vaknar varje natt med 50 gram piripiri i urinröret och att bilen endast går att köra på ettans växel. Jävligt obehagligt, eller hur?
PaintSpot
2009-02-19, 08:30
Doping är ett ämne som vi inte diskuterar här
För att vi på det här forumet vill leva i en illusion om hur saker och ting egentligen är?
Okej för att jag nu går över gränsen, men jag har ingen respekt för folk som tar preparat och det känns om den här regeln håller dem bakom ryggen?
Varför får man inte diskutera, vad är anledningen?
Magnus Branzén
2009-02-19, 08:49
För att vi på det här forumet vill leva i en illusion om hur saker och ting egentligen är?
Okej för att jag nu går över gränsen, men jag har ingen respekt för folk som tar preparat och det känns om den här regeln håller dem bakom ryggen?
Det korta svaret är att diskussioner kring dopning och dopningspreparat alltid spårar ur. Det går helt enkelt inte att få dessa trådar att "fungera" på en sansad nivå. Användare varnas, ges förseelser och slutgiltigen bannas i mängder iom de trådar som uppkommer.
Det är användare på båda sidorna i diskussionen som drabbas av åtgärderna, inte endast de som är mot dopning. Väljer man att bryta mot forumets regler - alla punkter finns där av goda anledningar - är moderatorerna tvungna att agera. I en annan tråd har den aktuella regeln beskrivits på följande sätt:
Samtidigt som vi vill ge dig möjligheten att diskutera även detta ämne fritt, så vet vi av erfarenhet att det är omöjligt att hålla det på en nivå där forumets uttryckliga ambition om att vara befriat från kränkningar, smädelser, anklagelser och provokationer kan respekteras och upprätthållas.
Generellt uppskattar vi inga dopingdiskussioner alls här, vilket vi också har inskrivet i våra regler. Skälet till det är att det utan undantag alltid spårar ur oavsett åsikt eller ambition, varvid spekulationer, beskyllningar, pekpinnar, brandtal eller propaganda i någon form kommer att äga rum. Och det vill vi inte höra talas om här.
BODY, som tidning och som forum, tar naturligtvis avstånd från doping. Det är inte förenligt med tidningens grundidé, och ligger heller inte i linje med ett ideal om en sund och frisk kropp.
Vi beklagar djupt att vi med detta tvingas ägna stora resurser åt att fortsätta ta bort inlägg och att ta användare i öronen. Samtidigt hoppas vi att du nu har enklare att förstå varför vi anser det vara nödvändigt.
Vill du fortsatt diskutera detta ämne så finns det massor av diskussionsforum där man kanske har en annan inställning.
Är inne på samma spår. Varför ska vi spela idioter? Så töntigt att det inte ens får nämnas i en sport där alla proffs tävlande är beroende av det för att nå framgång. Lägg ner förfan
Body tar avstånd? Men va synd. Då kan dom ju aldrig mer lägga in bilder på proffsen i tidningen då? Det tas doping än sen, vad förlorar någon här personligen på att någon annan väljer att dopa sig?
Janpeter Sangborn
2009-02-19, 09:30
Herewegoagain...
Varför är det så svårt att acceptera att en regel finns och att den troligen är hyfsat genomtänkt?
Som Magnus skriver så har vi sett ett antal försök till "sansad" debatt och åsiktsutbyte genom åren i ämnet. I samtliga fall har det slutat med grova övertramp, varningar och banningar.
Tills vi hittat något sätt att få det att fungera får ni alla köpa att regeln är som den är och att det eventuellt är så att vi mods kollektivt har bättre på fötterna än vad just du har. Tycker du inte att vårt samlade kompetenskapital och kunskap i ämnets hantering duger får du helt enkelt finna dig i att det är vi som bestämmer. Hur jobbigt sånt än kan vara.
Har du åsikter om tidskriften Bodys "ideologiska hållning" tar ni med fördel kontakt med Alex Danielsson direkt. Det är han som bestämmer och han som sitter på all fakta.
Vad snackar du om?Kevin har inget att bevisa,det är hans val att inte tävla längre,du kan uppenbarlingen inget om bodybuilding.Upp med ett kort på dig,slår vad om att han är grövre än dig,otränad.
Jo verkligen 110kg tung 53cm i armar så visst så skulle han se grövre ut än mej sparrisen! lägg ner va.. jag tycker inte som du...
Jag har tränat sen tonåren och jag är 33år idag och jag har haft en del uppehåll på grund av motorcykel olycka osv och inte fan tappade jag mycket av min muskelmassa...
Kevin levrone var en förebild för mej och det är klart som fan man blir besviken och tappar all respekt för karln när han ser ut så där ... man såg ju direkt efter han sluta tävla hur liten och klen han blev.
Hur man kan då ha respekt för honom när han byggde upp sej på ja ni vet o hade typ nada muskler utan sina vitaminer
liksom kan du inte komma med ett mera moget svar/inlägg som det du skrev skriv inte i så fall.. det är bara fjortisaktigt att skriva sådär..
You can talk the talk, but can you walk the walk? Upp med bilder :)
Jo verkligen 110kg tung 53cm i armar så visst så skulle han se grövre ut än mej sparrisen! lägg ner va.. jag tycker inte som du...
Jag har tränat sen tonåren och jag är 33år idag och jag har haft en del uppehåll på grund av motorcykel olycka osv och inte fan tappade jag mycket av min muskelmassa...
Kevin levrone var en förebild för mej och det är klart som fan man blir besviken och tappar all respekt för karln när han ser ut så där ... man såg ju direkt efter han sluta tävla hur liten och klen han blev.
Hur man kan då ha respekt för honom när han byggde upp sej på ja ni vet o hade typ nada muskler utan sina vitaminer
liksom kan du inte komma med ett mera moget svar/inlägg som det du skrev skriv inte i så fall.. det är bara fjortisaktigt att skriva sådär..
http://img201.imageshack.us/img201/3461/dgjg20ve4.jpg (http://img201.imageshack.us/my.php?image=dgjg20ve4.jpg)
http://img201.imageshack.us/img201/dgjg20ve4.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img201/dgjg20ve4.jpg/1/)
lite dålig kvalle på bilden men där bevisar jag att jag är kralligare än levrone är otränad!
=)
Headhunter
2009-02-19, 12:43
japp de kunde han ;)
Jag tycker i alla fall att Kevin Levrones meritlista är imponerande:
1:a placeringar, 12 stycken mellan åren 1992-2003. Bl.a. Arnold Classic 1994 samt 1996, GP Tyskland, GP Finland samt England.
2:a placeringar, 10 stycken mellan åren 1992-2003. Bl.a. 4 stycken på Mr Olympia, 1 på Arnold Classic, 5 stycken på Grand Prix-tävlingar.
Och jag tycker att Kevins fysik var imponerande dessutom. Framför allt var hans trademark alltid axlar & triceps. Fabulösa axlar & triceps om jag ska nämna det en gång till.
Men nu har han alltså slutat tävla, för en lång tid sedan enligt mig och det var ju synd för nu får jag inte se han på tävlingar längre. Men nu gör förmodligen Kevin någonting som får honom att må bra och som han trivs med och känner att han kan utvecklas i, antar jag...Och vad finns kvar att tycka & tänka om det...lycka till & gör det som känns bra för dig.
http://img201.imageshack.us/img201/3461/dgjg20ve4.jpg (http://img201.imageshack.us/my.php?image=dgjg20ve4.jpg)
http://img201.imageshack.us/img201/dgjg20ve4.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img201/dgjg20ve4.jpg/1/)
lite dålig kvalle på bilden men där bevisar jag att jag är kralligare än levrone är otränad!
=)
Bra bygge! :emo-thumb (Anar ett par riktigt bra ben också!)
Calle Sirén
2009-02-19, 13:32
Faust: Grymt att du kunde svara med en bra bild! Det hade man inte förväntat sig :emo-thumb
Fidde_Mannen
2009-02-19, 13:37
Grejen är ju den att slutar man tränar anpassar ju sig kroppen till det. Lyfter du inte massa tung vikter behövs ju inte längre musklerna.
=)
Vilket bygge! Nu var det ju inte den bästa bilden men kvaliter syns ju.
haha :) det där var nästan lite ownage :) '' få se hur du ser ut nu va.. huh? va .. ?? ''
''han är säkert större än dej otränad''
vipps, *bild* :D :D :D
Han ser fruktansvärt fräsch ut.......och verkar desutom må bra.
Känner många gamla byggare och SL-lyftare som är fruktsallad i i huvudet och helt slut i kroppen...
å dom har inte varit i närheten av prestera vad han gjort...och dessutom under så lång tid.
Jämför jag han med mina arbetskamrater i den åldern så är han fan en hunk.
Tycker att det verkar som vissa inte gillar att se att det finns folk som vågar att lägga av???
Faust du va ju grov... men va fan spelar det roll??? tycker du själv att du kan mäta dej med vad Kevin gjort för sporten???
Kör ditt race... jag önskar dej lycka till:smile-tb:
Alla måste lägga av nån gång.. och man väljer själv när man känner man att det räcker.
I kevins fall ju för desto bättre.
Tror även att det kan va bra för vissa att bryta helt från en sån livstill....alltså inte ha nått med gym å vikter att göra överhuvudtaget.
PS. se "the wrestler" med Mickey Rourke.......lite samma tema..grym film:smile-tb:
Janpeter Sangborn
2009-02-19, 14:52
Han ser fruktansvärt fräsch ut.......och verkar desutom må bra.
Känner många gamla byggare och SL-lyftare som är fruktsallad i i huvudet och helt slut i kroppen...
å dom har inte varit i närheten av prestera vad han gjort...och dessutom under så lång tid.
Jämför jag han med mina arbetskamrater i den åldern så är han fan en hunk.
Tycker att det verkar som vissa inte gillar att se att det finns folk som vågar att lägga av???
Faust du va ju grov... men va fan spelar det roll??? tycker du själv att du kan mäta dej med vad Kevin gjort för sporten???
Kör ditt race... jag önskar dej lycka till:smile-tb:
Alla måste lägga av nån gång.. och man väljer själv när man känner man att det räcker.
I kevins fall ju för desto bättre.
Tror även att det kan va bra för vissa att bryta helt från en sån livstill....alltså inte ha nått med gym å vikter att göra överhuvudtaget.
PS. se "the wrestler" med Mickey Rourke.......lite samma tema..grym film:smile-tb:
Det var väldigt väl formulerat!:smile-tb:
moosecan
2009-02-19, 15:21
Dem som krititsera byggare som lägger ner bodybuilding är antagligen personer som har byggt upp större delar av sin egna identitet kring just lite muskler. Så när dessa personer ser byggare som har valt andra vägar i livet ser man ner på dem. Det finns andra sätt i livet att bli bekräftat även om det är coolt med en schysst fysik.
Och jag håller med Nicke om att han Kevin ser ut att må riktigt bra och sen ser han fortfarande bra tränad ut och inte vattnig som många andra solariefotande killar.
Men gud vilket tjat,reglerna står klart och tydligt.Sen kan man ju tycka och tänka vad man vill om frågor,diskussioner och svar på hmm juice:whistle:
Tycker själv apsolut att detta ämne ska kunna diskuteras på ett byggar forum,MEN nu är fallet icke så drop it.
Sen att man ens orkar sitta och tjata om en ex byggare som Kevin är ju bara sjukt,fjantigt och patetiskt.Killen har varit en av dom större,bättre och brutalaste.Så varför skulle han fortsätta med grejor efter en avslutad karriär?? ööö.
:smile-tb:
TheBigOne
2009-02-19, 16:18
Ganska onödigt att klaga på en kille som har varit en av världens bästa inom sin sport och att sen tycka det ena och det andra bara för att han lagt träningen på hyllan. Vad får ni ut utav det?
Fyfan vad trött jag blir på alla som ska tycka saker och ting hela jävla tiden, här sitter en av världens absolut bästa byggare och ser förvånandsvärt bra ut och mår troligtvis bra men nej....alla ska tycka saker och ting och genast kommmer manin på "dunderhonung"
Jag skulle vilja utmana alla tyckare att göra det som Kevin gjort och se om de blir som han.. gör det snälla!
Respektera regler eller behåll era "åsikter" och "övertygelser"för er själva.
Och sluta att sprida skräp över en legend.
:nono:
AndreasN
2009-02-19, 18:21
Fyfan vad trött jag blir på alla som ska tycka saker och ting hela jävla tiden, här sitter en av världens absolut bästa byggare och ser förvånandsvärt bra ut och mår troligtvis bra men nej....alla ska tycka saker och ting och genast kommmer manin på "dunderhonung"
Jag skulle vilja utmana alla tyckare att göra det som Kevin gjort och se om de blir som han.. gör det snälla!
Respektera regler eller behåll era "åsikter" och "övertygelser"för er själva.
Och sluta att sprida skräp över en legend.
:nono:
Kunde inte sagts bättre:smile-tb:
Homan a.k.a the MAN with style :emo-thumb
Kevin Levrone är nog den bästa i världen enligt mig när han var på topp! Kolla bara axlarna här: http://www.fitnessguru.se/?p=394
Faust: Grymt att du kunde svara med en bra bild! Det hade man inte förväntat sig :emo-thumb
Well =) ville ju backa upp det jag skrev
Och tack alle's alltid kul att få lite bra kommentarer om ens fysik =)
en annan blir ju aldrig nöjd så...
moosecan
2009-02-19, 19:20
Well =) ville ju backa upp det jag skrev
Och tack alle's alltid kul att få lite bra kommentarer om ens fysik =)
en annan blir ju aldrig nöjd så...
Du kunde inte backa upp det du skrev för det var bara strunt.
Nu lägger vi ner det här.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.