handdator

Visa fullständig version : will harris

Sebbe_o
2008-09-14, 13:06
vad Hände med Will harris??
såg hyfsad ut på europa super show,men detta var de värsta jag sett!!!!

smocke
2008-09-14, 13:14
Fick kanske lite sista minuten tips av jay cutler?

Oggelit0
2008-09-14, 13:50
Fyfan vad dålig form han var

smocke
2008-09-14, 13:55
Borde finnas nåt system som ger typ rött kort om dom visar sej i en sån form och bara blir utkastade... liksom det är ju bara ren lathet och ignorans ifrån hans sida... bort med såna lama personer som liksom skiter i att ta sej i form...

m.n
2008-09-14, 13:58
ser ut som han håller extremt mycket vatten, möjligen kanske han blev sjuk innan tävlingen och kunde inte hålla sin planering.

Oggelit0
2008-09-14, 14:02
ser ut som han håller extremt mycket vatten, möjligen kanske han blev sjuk innan tävlingen och kunde inte hålla sin planering.

Måste vara så typ Infektion eller något

Robin Uhlin
2008-09-14, 14:09
Borde finnas nåt system som ger typ rött kort om dom visar sej i en sån form och bara blir utkastade... liksom det är ju bara ren lathet och ignorans ifrån hans sida... bort med såna lama personer som liksom skiter i att ta sej i form...

Alltså. du bara snackar och snackar.. Hur kan du påstå att han är lat!?
Känner du denna killen personligen? Han kan ha dietat hur j*vla länge som helst och sen missat sin topp och du påstår att han är lat!?

smocke
2008-09-14, 14:25
Alltid lika otrevlig... vad har du på detta forum att göra..???

Ja han ser verkligen ut att lagt manken till... ja jag tycker han är LAT!!! jag tycker inte som du och alla andra på detta forum jag har en egen åsikt...

Robert Svensson
2008-09-14, 14:30
Fick kanske lite sista minuten tips av jay cutler?

Haha! Den var faktiskt ganska bra, smocke. :D

Mranderson
2008-09-14, 14:47
Smocke Vs Robin 1 - 1

Jonas Lundberg
2008-09-14, 14:57
Han har missat toppningen rejält. Fyllning och vatten har hamnat i huden.
Hans fett % är förmodligen bara aningen hög. Har förmodligen tömt musklerna för mycket (vatten o mineraler) och inte fått upp något "sug" eller tryck överhuvudtaget.

smocke
2008-09-14, 15:03
Haha! Den var faktiskt ganska bra, smocke. :D

hehe tack =)...

Tycker bara det är trist att en så pass bra byggare som brukar vara i form kommer in och ser ut sådär... han skulle ha åkt hem istället för att ställa upp o se ut sådär...

Amark76
2008-09-14, 15:04
Alltid lika otrevlig... vad har du på detta forum att göra..???

Ja han ser verkligen ut att lagt manken till... ja jag tycker han är LAT!!! jag tycker inte som du och alla andra på detta forum jag har en egen åsikt...

Du, man ska inte yttra sig om man inte har koll på vad en tävlings-prepp är för något.

Handlar KNAPPAST om att han är lat, utan om att de har gått snett de sista dagarna eller timmarna.

Så innan du tror att han har skitit i dieten och kardion ska du nog fundera på att kolla vad de innebär med en tävlingsprepp och vad som kan gå fel.

smocke
2008-09-14, 16:22
Skratt... nu ska då ta allt så helsikes allvarligt skratt...

Var det du som tävla? nej varför då grina? plus jag tycker inte som du.

Amark76
2008-09-14, 16:25
Skratt... nu ska då ta allt så helsikes allvarligt skratt...

Var det du som tävla? nej varför då grina? plus jag tycker inte som du.

Som sagt, du har inte en anning om vad det handlar om.
Vad är det du inte håller med om? Att du inte har koll på vad som kan gå fel på en tävlingsprepp eller? :what:

Robin Uhlin
2008-09-14, 16:26
Säkert jättelat, han har nog aldrig ens tränat på ett gym. Det är bara silikon i hans "muskler". Du tycker jag är otrevlig, fine. Jag bryr mig inte om det men jag sitter inte och snackar SKIT om folk som inte ens kan svara för sig.

Robert Svensson
2008-09-14, 16:27
Ni har nog konstaterat att han är fet och lat osv vid detta lagret.

Timme
2008-09-14, 16:48
smocke. varför står inte du på scenen bredvid will och visar hur man ska göra?

Per Grunditz
2008-09-14, 16:59

And here we go again..

kepp
2008-09-14, 17:01
Det där är de sämmsta jag sett av will ialf.. fattar itne menmen han knaske älksar det och ville göra det bara för roligt.. who knows

Amer
2008-09-14, 17:03

Håller helt klart med. Kommer alltid med nedtryckande skitsnack och inget att backa upp det med. Lat? Hans förberedleser gick helt enkelt åt helvete. Att kalla en byggare på den nivån för lat är inget annat än FEL!

Jorgen
2008-09-14, 17:04
Näe, men den här tråden verkar det inte gå så bra för.

Bra jobbat av er som bör känna er skyldiga.