handdator

Visa fullständig version : Förtitt på Ellitinett 4 dagar före

Fredrik Carlsson
2005-10-25, 12:03
Hejsan, slänger upp en lite suddig bild från imorse.
Under tömningsfas dag 3 , saltladdat sedan söndags morse och mängder med vatten, i stort sett nollat kolisar sedan söndag, i fredags vägde hon 60 kg
i morse 65.9 så nästan 6 kilo vatten har hon sugit upp och det syns rejält på denna bilden, blöt som en trasa:eating:
Så allt går som det ska, i morgon så börjar kolis laddning och uppsugnings och ripped as fasen:smile-tb:
Lägger en liten ännu suddigar bild på rumpan , som ni ser ser man ändå ripperna över rumpan även att hon är så svullen som hon nu är.

Kanske jag lägger upp lite bättre bildern sen men då e det inget skoj på tävlingen.
Tippar att hon kommer väga runt en 58-60 kilo på lördag efter kolisar i 3 dagar.

MVH Fredrik

IATOAON
2005-10-25, 12:05
Verkar som hon kommer uppfylla ens förväntningar!

Anders Carlsson
2005-10-25, 12:10
:smile-tb:

Fredrik Carlsson
2005-10-25, 12:24

Ja som det ser ut nu så kommer hon även att chocka mig.

Hon är bättre hårdare och större på de ställe som vi har prioriterat.
Och som det såg ut i morse så är jag hel nöjd med henne.
Jag kan hennes kropp och hur den funkar på minsta lilla grej vi gör.

Enda som kan stoppa henne nu är en infektion eller förkylning ect.
Och sista dagarna sliter bra på kroppen så bara hålla tummarna.

det är inte klart förens efter tävlingen är gjord...

Så dags formen blir avgörande för hennes del.
Hon bor hemma hos mig o EVA nu så jag har stenkoll på allt:smile-tb:
Vi brukar göra så , så hon håller sig lugn o trygg hos oss.

Johan81
2005-10-25, 12:43
med råge tom. hon måste ha den grymmaste gluteusen bland dom kvinnliga byggarna i norden :whistle:

athleticmia
2005-10-25, 18:05
en av tjejerna som verkligen IMPONERAR på mig!!!!!!!!:worship:

STOR och SNYGG!!! :smile-tb:

Nina Lätt
2005-10-25, 18:14
Cool! :smile-tb:

Joachim Bartoll
2005-10-25, 18:16
Ja, ni vet vad jag tycker. Riktigt grymt! Hon imponerar stort på mig. Och för att ge igen för alla telefonsamtal och chattar du stört mig med tycker jag att du kan sympatideffa med henne nu när hon bor hos er. Du kan ju inte sitta och trycka pizza med chips och kladdkaka när Tinett får tugga urkokt kycklingbröst och torr potatis. Och du vet att det skulle behövas! ;) :p

Jonas Lundberg
2005-10-25, 22:07
ser fylligt och bra ut! :emo-thumb
att pendla upp och ner 6 kg sista veckan låter vågat och underligt i mina öron. :confused:
....men det blir säkert mycket bra, väl mött på lördag!:bb:

Fredrik Carlsson
2005-10-26, 09:28
nej det är inte alls vågat.
detta var Chad som lärde mig detta, detta är en procedur som gör att du tappar någon mm i tjocklek på huden, vilket i sin tur ger en mer genomskinlig hud.
Saken är den att har man en viktklass så funkar även detta utmärkt, många håller igen alá 90 tal med maten till efter invägningen, vilket oftats resulterar i en uppsväld mage som inte går att hålla in på scen.
Jag var skeptisk till denna laddning och tömning med för 3 år sedan inför VM.
Jag vägde 109 kg 2 veckor före , började nolla kolisar i 11 dagar, sedan ladda 3 dagar före med kommer inte exakt ihåg mängd kolisar men runt en 1000 g per dag, vikten på tävlingsdagen var 100 blank och har aldrig i hela mitt liv varit så tajt ihuden, och så fyllig. Så man måste prova. Men sen måste den göras om helt till ens egen kropp.
Denna gång så var alla pengar värda för den hjälp jag fick där.
Förra året inför NOGP använde jag TP ( tom Prince) då Roger ville jag skulle tävla och jag hade planeat tävla 3 månader senare på EM.
Vi gjorde ett liknade upplägg och resultatet blev kanon på den form jag hade som utgångsläge. 103 kg när vi började tömningen och tror jag vägde in på 95 kg detta på 10 dagar, och jag tunnade ut huden nätan 3 mm på dessa dagar men kaliper mätning på 9 ställen. Och var fylld tillräckligt, dock drev jag på vättskan 1 steg för långt.

"Har jag en veteran som gick upp 9 kg på 3 dagar under salt laddningsfasen, och kom sedan in på 1 kg lättare än vikten före tömningen och torr och fyllig"
Likså Kjellström som gick ner en ca 6 kg sista 1½ veckan han höll på att explodera efter laddningen och det har ju alla sett:smile-tb:

Här e en blid från NOGP. foto Lennatart Bergström

Annika Warg
2005-10-26, 09:56
Säger bara OJOJOJ, det ser VERKLIGEN snyggt och superbra ut. Ert samarbete verkar vara kanon. Ska bli kul att se allt live på lördag :smile-tb: .
Du verkar vara en MKT engagerad coach, lycka till nu båda två :smile-tb: .

Off topic: Önskar dig och frugan lycka till med utökandet av familjen, inget kommer någonsin bli sig likt ;) :wub:

:bb3:

Bella
2005-10-26, 15:50
Snyggt! :smile-tb:

Fredrik Carlsson
2005-10-26, 17:24
Säger bara OJOJOJ, det ser VERKLIGEN snyggt och superbra ut. Ert samarbete verkar vara kanon. Ska bli kul att se allt live på lördag :smile-tb: .
Du verkar vara en MKT engagerad coach, lycka till nu båda två :smile-tb: .

Off topic: Önskar dig och frugan lycka till med utökandet av familjen, inget kommer någonsin bli sig likt ;) :wub:

:bb3:

tackar för det, jo inget blir väl sig likt med Tvillingar, men skit samma skoj ska det bli:doh: tror jag :o

Får tänka på det när vi står där mitt i natten och ger dem mat skrikandes...

Jo ang coachingen så absolut, men som sagt jag gör det för att jag brinner för sporten och har öga tydligen för att hjälpa folk.
Och för att man tjänar pengar på det givetvis med.
Pengarna betyder inte mycket i samman hanget men jag e en sån att jag kommer ibland på något nytt mitt i natten och kan grubbla o tänka på mina klienter väldigt mycket, vill alltid få dem i bästa form.

Så ang pengarna så är det bonus, för att de blir lyckliga över formen och all hjälp.
Och jag får mina pengar även ifall dem nu är så dumma som många andra börjar lyssna på 5 andra samtidigt, och så står man där utan att fått ett skit för det ( om man lägger ner sin tid utan att ta betalt)
så man får ju ändå sin del även om de skiter i bad jag säger.
Förr hjälpte jag klienter helt gratis och hjälpte folk att komma i kanon form tills sista veckan då dem började lyssna på den ene efter den andres råd...
Men så slutar det oftats som en pankaka med.

Så ett råd till alla som har en "dietist" coach ect lyssna till dem och bara dem inga andra!!!
så blir något fel så är det bara ni två som misslyckats och gjort något fel men då kan man lätt fixa det till nästa tävling ( för då har man koll på vad som gått fel)
har du som tävlande blandat in 5 andra till så kan din coach rådgivare inte rätta till problemet och det är inte hans/ hennes fel utan dig som tävlande som gjort fel och dragit in fler folk bara för att du är nojig.

Man ska lite på sin tränare, coach dietist eller vad det nu är för hjälp man har
till 100% blir det fel , så utvärderar man det efter avslutad tävling träning ect.

zonecapone
2005-10-26, 17:26
:nerd-tb:

ZONE

Jonas Lundberg
2005-10-26, 17:33
Förr hjälpte jag klienter helt gratis och hjälpte folk att komma i kanon form tills sista veckan då dem började lyssna på den ene efter den andres råd...
Men så slutar det oftats som en pankaka med.

Så ett råd till alla som har en "dietist" coach ect lyssna till dem och bara dem inga andra!!!
så blir något fel så är det bara ni två som misslyckats och gjort något fel men då kan man lätt fixa det till nästa tävling ( för då har man koll på vad som gått fel)
har du som tävlande blandat in 5 andra till så kan din coach rådgivare inte rätta till problemet och det är inte hans/ hennes fel utan dig som tävlande som gjort fel och dragit in fler folk bara för att du är nojig.

Man ska lite på sin tränare, coach dietist eller vad det nu är för hjälp man har
till 100% blir det fel , så utvärderar man det efter avslutad tävling träning ect

så sant, men ack så vanligt!

Ripper
2005-10-26, 18:27
Supergrymt snyggt!!!:smile-tb:

AndreasP
2005-10-26, 19:39
[QUOTE=Fredrik Carlsson]nej det är inte alls vågat.
detta var Chad som lärde mig detta, detta är en procedur som gör att du tappar någon mm i tjocklek på huden, vilket i sin tur ger en mer genomskinlig hud.
Saken är den att har man en viktklass så funkar även detta utmärkt, många håller igen alá 90 tal med maten till efter invägningen, vilket oftats resulterar i en uppsväld mage som inte går att hålla in på scen.
Jag var skeptisk till denna laddning och tömning med för 3 år sedan inför VM.
Jag vägde 109 kg 2 veckor före , började nolla kolisar i 11 dagar, sedan ladda 3 dagar före med kommer inte exakt ihåg mängd kolisar men runt en 1000 g per dag, vikten på tävlingsdagen var 100 blank och har aldrig i hela mitt liv varit så tajt ihuden, och så fyllig. Så man måste prova. Men sen måste den göras om helt till ens egen kropp.
Denna gång så var alla pengar värda för den hjälp jag fick där.
Förra året inför NOGP använde jag TP ( tom Prince) då Roger ville jag skulle tävla och jag hade planeat tävla 3 månader senare på EM.
Vi gjorde ett liknade upplägg och resultatet blev kanon på den form jag hade som utgångsläge. 103 kg när vi började tömningen och tror jag vägde in på 95 kg detta på 10 dagar, och jag tunnade ut huden nätan 3 mm på dessa dagar men kaliper mätning på 9 ställen. Och var fylld tillräckligt, dock drev jag på vättskan 1 steg för långt.

"Har jag en veteran som gick upp 9 kg på 3 dagar under salt laddningsfasen, och kom sedan in på 1 kg lättare än vikten före tömningen och torr och fyllig"
Likså Kjellström som gick ner en ca 6 kg sista 1½ veckan han höll på att explodera efter laddningen och det har ju alla sett:smile-tb:

Håller med Fredrik till 100 % kör själv efter samma princip. Brukar lägga på mig ca 5 kg på tömmningen för att sedan tappa en 6-7 kg fram till tävling på fyllningen.