handdator

Visa fullständig version : Melvin Anthony gästposerar på Ironman, två veckor innan Arnold Classic

faogel
2008-02-20, 22:27
ctG3Yzn_HVs

Oggelit0
2008-02-20, 22:29
hehe det var kul att se han .Undra hur många gånger jag har kollat det där klippet :)

faogel
2008-02-20, 22:53
2 bilder också

smocke
2008-02-21, 02:55
Aldrig gillat hans fysik faktiskt förstår inte vad som är så fantastiskt med han?..

jns
2008-02-21, 09:37
Aldrig gillat hans fysik faktiskt förstår inte vad som är så fantastiskt med han?..

Han har sjuk V-form och är en grymt duktig posör. Har dessutom lagt på sig en del på senare år och lärt sig att få till formen!

Benjamin
2008-02-21, 14:05
Jag har aldrig sett melvin så bra och det är 2 veckor innan tävlingen

smocke
2008-02-21, 14:19
Ja smaken e la som baken!

Samir
2008-02-21, 15:09
Ja smaken e la som baken!

Vag är det du inte gillar?
Innan kunde man kanske klaga lite på storleken , menverkar han ju lagt på sig en del...

tycker han har en av de mest estetiska kropparna på touren :emo-thumb

MickeGBG
2008-02-21, 16:56
2 bilder också

Är det en palmpilot i fickan eller gillar han att stå på scen?:innocent:

En av de snyggaste BB-fysikerna någonsin! :smile-tb:Thats MR Vtaper, for U.

Nidde
2008-02-21, 16:57
Vag är det du inte gillar?
Innan kunde man kanske klaga lite på storleken , menverkar han ju lagt på sig en del...

tycker han har en av de mest estetiska kropparna på touren :emo-thumb

Håller helt med här Samir!
Ska man klaga på nåt så är det väl vaderna, ,men jag tror ändå att han gör sitt bästa även där, för ska man prata genetik så är "vadfaktorn" genetisk i allra högsta grad! Titta bara på vissa människor i shorts på sommaren med helt sjuka vader som aldrig varit på gym eller tränat nåt annat i hela sitt liv jämfört med en proffsbyggare som Melvin, så förstår man!

smocke
2008-02-21, 17:34
Jag gillar bara inte hans fysik kan ej förklara tyvärr...

Tycker han ser likadan ut år efter år alla bah oj vilken rygg wow liksom vinner han någonsin nåt? nej!..

Jonas Lundberg
2008-02-21, 17:45
Titta på detta:
3ZBUNr2_oAA
Bland det bästa jag har sett!

Kimmy
2008-02-21, 18:00
Den ena bicepsen är mer peakad än den andra...

Oggelit0
2008-02-21, 19:57
Titta på detta:
3ZBUNr2_oAA
Bland det bästa jag har sett!

Vackert vilket år var det ?

Pikachu
2008-02-22, 03:56
Jag gillar bara inte hans fysik kan ej förklara tyvärr...

Tycker han ser likadan ut år efter år alla bah oj vilken rygg wow liksom vinner han någonsin nåt? nej!..

Jag måste tyvärr skriva detta: SKAFFA GLASÖGON ÄR DU SNÄLL!
Du behöver inte förklara, du ser ju inte! Skaffa brillorna först, sen kommer du kunna se. Tills dess...hmmm... nej, finns inget "tills dess"..iväg med dig till optikern.

LillFredrik
2008-02-22, 10:16
Jag tycker att han har en riktigt schysst fysik just nu... Det han visade nu på Iron Man var mycket massa med snygga linjer, detta tycker jag om han.

smocke
2008-02-22, 10:38
Jag måste tyvärr skriva detta: SKAFFA GLASÖGON ÄR DU SNÄLL!
Du behöver inte förklara, du ser ju inte! Skaffa brillorna först, sen kommer du kunna se. Tills dess...hmmm... nej, finns inget "tills dess"..iväg med dig till optikern.

Jag har brillor på mej NYA med.. jag behöver inte tycka som dej!

stefanh
2008-02-22, 11:43
Jag tycker han är förbättrad faktiskt, har inte riktigt gillat han förut men jag tycker han är lite bredare över axlarna och hans linjer är ju helt galna

tp_88
2008-02-22, 13:35
Vann han inte NOC för några år sen? Förövrigt är top5 på Olympia större än att vinna nån "lågstatus"-proffstävling med halvtaskigt startfält, imo.

OT: Tyckte Melvin såg grym ut, peakar han bara så är han top3 tror jag.

smocke
2008-02-22, 13:46
Han är för över hypad aldrig fått den framgången som alla förutspådde...

Men som sagt smaken e la som baken?

Pikachu
2008-02-22, 14:47
Jag har brillor på mej NYA med.. jag behöver inte tycka som dej!

Iofs sant.. alla har vi våra egna åsikter och ideal om hur en fysik skall se ut.. men det jag egentligen ville säga är att du anser att han inte har utvecklats, du är helt ute och cyklar. Tyvärr.

Tittar man tillbaka och följer proffsbyggningen (som jag gör fanatiskt) så har man koll på "samtliga" byggare och deras förändringar. Innan Chad Nicholls tog sig an Melvin utvecklades han på tok för långsamt, där håller jag faktiskt med dig.

Argumentet att du inte gillar hans fysik och backar upp din åsikt med att han inte vunnit en enda tävling borde du nog själv förstå att det lät ganska patetiskt och desperat. Jag förlåter dig för denna gången. Men nästa gång kommer jag inte vara lika sympatisk.

smocke
2008-02-22, 14:49
Patetiskt? utveckla? han har vunnit 1 tävling på sista tiden 3-4 år sen lr??..

Att jag inte tycker som dej och han knappt aldrig vinner ger dej rättigheten att kalla mej patetisk?...

Du kan ju ta o tona ner din attityd tycker jag o moderatorerna i din sista tråd som blev redigerade! så ge dej nu!!!!!...

Att folk inte tycker som du och du får utbrott liksom är inte det ganska så (PATETISKT?)

Pikachu
2008-02-22, 15:18
Du är inte patetisk. Sättet du framförde din kritik på känns barnslig och ogenomtänkt. Behöver inte förlöjliga Melvin och de andras åsikter, säg det på ett konstruktivt sätt. Jag är hur lugn som helst faktiskt.

Tog mig till och med tiden att försöka förklara för dig i hopp om att du skulle förstå, men icke sa Nicke. Jag var även så pass snäll att jag höll med dig gällande Melvins framsteg tills han började samarbetet med Chad.

Iofs var jag lite nedlåtande mot dig, har självinsikt och kan erkänna mina brister, vilket jag gör nu. Det är inte min mening att få den här tråden låst men det är synd att DU redan innan du skrev dina inlägg hade bestämt dig för att provocera. Du lurar ingen.

HenkeThePeak
2008-02-22, 16:24
Pedikyr-Melvins lats fäster nere vid pungen, one in a billion-genetik!

Får han till hårdheten på röva och hams så kan det bli åka av.

smocke
2008-02-23, 00:02
Du är inte patetisk. Sättet du framförde din kritik på känns barnslig och ogenomtänkt. Behöver inte förlöjliga Melvin och de andras åsikter, säg det på ett konstruktivt sätt. Jag är hur lugn som helst faktiskt.

Tog mig till och med tiden att försöka förklara för dig i hopp om att du skulle förstå, men icke sa Nicke. Jag var även så pass snäll att jag höll med dig gällande Melvins framsteg tills han började samarbetet med Chad.

Iofs var jag lite nedlåtande mot dig, har självinsikt och kan erkänna mina brister, vilket jag gör nu. Det är inte min mening att få den här tråden låst men det är synd att DU redan innan du skrev dina inlägg hade bestämt dig för att provocera. Du lurar ingen.

Provocera vad snackar du om? JAG TYCKER INTE SOM DU! är det så svårt att fatta! jag tycker inte om hans fysik end of story.. vad du än säger och gör så kommer jag inte att ändra mej på den punkten!

Salus
2008-02-23, 01:56
Provocera vad snackar du om? JAG TYCKER INTE SOM DU! är det så svårt att fatta! jag tycker inte om hans fysik end of story.. vad du än säger och gör så kommer jag inte att ändra mej på den punkten!

haha

Om jag tycker att Kungen har bäst BB fysik? Ger det mig rätt bara för att det är min uppfattning?

Pikachu
2008-02-23, 04:01
"Tråden låst."

Richard B
2008-02-23, 09:31
i can't wait for the auuurnuhlld! geeeeeeeeeee ouhh of heeeere

mSJÖDIN
2008-02-23, 11:17
haha

Om jag tycker att Kungen har bäst BB fysik? Ger det mig rätt bara för att det är min uppfattning?

Som du sa, det är en uppfattning inte fakta.

Pikachu
2008-02-23, 15:29
Inte låst än?

Bara för att jag har en uppfattning som skiljer sig från mängden, så skall inte jag göra andra till åtlöje för deras uppfattning. Då är det bara en tidsfråga tills nån biter mig tillbaka.

Det var det som var poängen med mina inlägg.