Visa fullständig version : Chris Cormier tries out for NBC's American Gladiators
http://www.flexonline.com/videos/43
Inte speciellt imponerande.
Inte alls :yikes:
marals76
2008-02-09, 16:31
Kan ju vara så att proffbyggandet är lagt på hyllan. Hans volym är dock större än många på tungvikten i Sverige så att säga att han är dålig :rolleyes:
Det jag menade var inte hur han såg ut i kroppen utan hur han genomförde testerna
sebastian_B
2008-02-09, 17:52
han har dålig kondis men han är ju stark som fan, även fast det inte va nåt test som kunde mäta det på videon
World War III
2008-02-09, 20:24
Håller med..nästan pinsamt att se
Håller med..nästan pinsamt att se
men va fan hade ni förväntat er han är BODYBUILDER inte någon jävla 80kgs sparv som hoppas att få komma med i tv.
AndreasP
2008-02-09, 20:49
men va fan hade ni förväntat er han är BODYBUILDER inte någon jävla 80kgs sparv som hoppas att få komma med i tv.
Tänkte precis skriva detsamma.
zonecapone
2008-02-09, 20:52
Chris e alltid ascool!
ZONE
Spela roll om han har kass kondis, han skulle knäcka de i 1n1 dueler och i övningen när man ska stoppa de när de springer förbi :p
World War III
2008-02-09, 20:58
Jag antar att han vill komma med i tv eller är det inte uttagningen för gladiatorerna som går på tv ? Man behöver inte vara en 80 kgs sparv för att kunna springa i 5 minuter utan att kunna stå upp!!
Jag antar att han vill komma med i tv eller är det inte uttagningen för gladiatorerna som går på tv ? Man behöver inte vara en 80 kgs sparv för att kunna springa i 5 minuter utan att kunna stå upp!!
Saken e nog den att han förmodligen inte sprungit en meter dom 20 senaste åren....och varför skulle han ?
80kg's sparv nej, men han är på uttagningen till ett tv-program för att ... ? komma med i ett tv-program kanske ?
Tyckte inget va särskilt imponerande snarare tvärtom, Gladiatorerna är visserligen ett ganska fjantigt koncept, sen 80kg sparv, onödig kommentar. Ska man tävla i de moment som finns i det programmet spelar det ingen roll om han är en stor tuff bodybuilder han blir ägd av "80 kg sparven" ändå.
Han har tydligen lite problem att kontrollera sin kropp. Nästan pinsamt att se!
vad väger karln? 120-130kg? inte så konstigt att han knappt kan röra sej
eftersom han aldrig springer!!!
Bamse7-9
2008-02-10, 21:01
Han har tydligen lite problem att kontrollera sin kropp. Nästan pinsamt att se!
Vad hade han problem med då?
Martin.P
2008-02-10, 21:18
Ni är för fan pinsamma! Gissar att Chris ligger runt 130 kg. Ni som skriver o trackar ner Chris och väger runt 80 kilo testa häng på 50 kilo på ryggen sen sätt på er ca 15 tröjor så blir ni lika smidig som en som har stora muskler som är ivägen fort han ska göra nått. Chris is the man som Zone brukar säga!
JohanSaxerud
2008-02-10, 22:23
Ni är för fan pinsamma! Gissar att Chris ligger runt 130 kg. Ni som skriver o trackar ner Chris och väger runt 80 kilo testa häng på 50 kilo på ryggen sen sätt på er ca 15 tröjor så blir ni lika smidig som en som har stora muskler som är ivägen fort han ska göra nått. Chris is the man som Zone brukar säga!
Nu är ju Chris med på en uttagning för Gladiatorerna där han ska prestera och inte bara stå på en scen, då ska han givetvis bli bedömd därefter. På samma sätt som jag blir bedömd efter min fysik om jag står på en scen och inte efter vad jag kan prestera fysiskt.
Tycker bara det är fjantigt att rättfärdiga att Chris inte kan röra på sig med att han är stor och grov, då ska han ju inte utsätta sig för den granskningen...
Som bodybuilder är/var han grym. Som gladiatoraspirant ser det ganska mycket sämre ut, inte mer med det.
AndreasP
2008-02-10, 23:05
Nu är ju Chris med på en uttagning för Gladiatorerna där han ska prestera och inte bara stå på en scen, då ska han givetvis bli bedömd därefter. På samma sätt som jag blir bedömd efter min fysik om jag står på en scen och inte efter vad jag kan prestera fysiskt.
Tycker bara det är fjantigt att rättfärdiga att Chris inte kan röra på sig med att han är stor och grov, då ska han ju inte utsätta sig för den granskningen...
Som bodybuilder är/var han grym. Som gladiatoraspirant ser det ganska mycket sämre ut, inte mer med det.
Vem är det som säger att de skall använda han i en gren där man behöver springa? De tar väl in olika typer av gladiatorer som passar bra till olika grenar.
& då spelar det ingen roll om han kan springa bra eller inte.
Nu vet jag i & för sig inte om det var en uttagning för att bli gladiator eller för att tävla mot dem?
hehe tror ju det skulle vara lite annat å se han i grenar där de ska mötas 1vs1 i hyfsat stillastående moment, 130 kg muskler är de få som kan flytta. Även om han inte kan springa så bra kan det nog se rätt kul ut om han får köra gladiators
Karlssooooon
2008-02-10, 23:41
Huvudsaken är att man har kul ! :)
MickeGBG
2008-02-11, 14:30
Huvudsaken är att man har kul ! :)
Dags att söka jobbet som förbundskapten för landslaget i fotboll?;)
:p
Vem är det som säger att de skall använda han i en gren där man behöver springa? De tar väl in olika typer av gladiatorer som passar bra till olika grenar.
& då spelar det ingen roll om han kan springa bra eller inte.
Nu vet jag i & för sig inte om det var en uttagning för att bli gladiator eller för att tävla mot dem?
Så han skulle i stort sett kunna tävla i paddel? Är det det du säger? Om man då först försäkrar sig om att han kan svinga den ordentligt pga muskler som är i vägen.
Oavsett hur Chris fanclub vrider och vänder på saken så var uttagningen urusel och Chris har kondis som en 80-årig gubbe och i upphoppen var han lika smidig som en elefant med Parkinssons. De borde gett han en rullator att stödja sig på så kanske hans spurter hade gått ett par sekunder snabbare.
En bodybuilder av rang: JA! Ett bra val som gladiator: NEJ!
World War III
2008-02-11, 17:52
Herregud har Chris några fruar här ?!Ni försvarar honom med näbb och klor ... Han gjorde inte testerna bra .(PUNKT) Varför ? För att han är en BB och inte en gladiator! En gladiator måste faktiskt kunna röra sig och ha ett tränat hjärta ..inte bara bygga muskler och utveckla GHravid mage :D
Roligt att vissa vuxna människor försvarar sin idol som fjortisar försvarar IdolDanny.... :laugh:
Herregud har Chris några fruar här ?!Ni försvarar honom med näbb och klor ... Han gjorde inte testerna bra .(PUNKT) Varför ? För att han är en BB och inte en gladiator! En gladiator måste faktiskt kunna röra sig och ha ett tränat hjärta ..inte bara bygga muskler och utveckla GHravid mage :D
Jag skulle vilja vara hans fru om jag var tjej och om han ville gifta sig med mig, men jag är bara ett av hans fans and when you mess with Chris you mess with me... Chris är en jävla bra bb, :cool::smile-tb:
Headhunter
2008-02-11, 19:16
Chris e alltid ascool!
ZONE
Kunde inte säga bättre sj,, The Real Deal
Anders Carlsson
2008-02-11, 21:22
Tyckte inget va särskilt imponerande snarare tvärtom, Gladiatorerna är visserligen ett ganska fjantigt koncept, sen 80kg sparv, onödig kommentar. Ska man tävla i de moment som finns i det programmet spelar det ingen roll om han är en stor tuff bodybuilder han blir ägd av "80 kg sparven" ändå.
Skulle dom bara ta med som som sprang 100 m snabbast o kunde vika sig dubbla så finns det ju en stor chans att den kille bara skulle se ut som just det en 80 kgs sparv... o programmet heter väl ändå gladiatorerna inte akrobaterna???
men jag tycker nog han oxå kunnat gjort vissa moment där lite bättre men som sagt han väger ju 50 kg mer än dom flesta oxå.
o ägd? skulle vilja se honom ägd i ngn kraftgren av 80kgs killen:D
Jacksatan
2008-02-11, 21:47
De kan ju ta in nån av de som tävlar i wrestling-cirkusen och har fribrottarbakgrund. De har ju både kondition, smidighet och dessutom är de stora som hus.
Varför ställer han upp på uttagningen då? Om han nu inte vill komma med?
Varför ställer han upp på uttagningen då? Om han nu inte vill komma med?
Nä det var jag som missförstog lite först jag trode inte han var med för att tävla utan för att dom ville ha han som Gladiator.
I vilket fall så bryr jag mig inte om han kan springa simma eller cykla på en enhjuling han är en bra bodybuilder
precis vad jag trodde med att han skulle vara med och tävla missförstånd..
Som gladiator visst en stor vägg plus SVINSTARK som han är lite svårt att ta sej förbi han! men han kanske skulle få upp flåset lite
Det enda han skulle funka i gladiatorerna är väl som vägg. För övrigt tycker jag nog att han ska stå på en scen. För där är han svår slagen med massor av muskler.
Alla är vi olika o tur är väl det!
De kan ju ta in nån av de som tävlar i wrestling-cirkusen och har fribrottarbakgrund. De har ju både kondition, smidighet och dessutom är de stora som hus.
Joo dom är ju bevis på att man kan göra en volt och väga 110-140kg:emo-thumb, dessutom orkar dom köra på ett bra tag...
The Real Deal är ju knappast nån kandidat för "Gladiatorerna", han har en del personliga problem att fixa innan han över huvud taget skall tänka på sånt jävla trams. Som kroppsbyggare är han mest bara en bizarr genetisk skänk från ovan.
En annan BB-klassiker som lagt av som varit mer lämpad för en sådan töffe-uttagning är ingen mer än vår legendariska och mytomspunna Levron(e)i Macaroni.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.